janfredrik Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 Hei! Har tenkt å kjøpe meg disse. Noen +'er eller -'er dere vet om? Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 Jeg har disse, bare denne versjonen. Jeg er strålende fornøyd. Mange klager over at Logitech sine sub'er buldrer for mye i forhold til resten av lyden. Men dette er etter min mening helt fraværende på dette. Eneste minuset jeg kommer på nå er vel at man ikke kan regulere bassen fra fjernkontrollen. Mye lyd for pengene. Lenke til kommentar
ligebli Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 Kjøpte denne i sommer og er fornøyd + for pris og lyd. jeg ga kr 595.- + for design + snu føttene på høytalerne og de er perfekte å henge på veggen - kobblingene burde vært kobblet med vanlige kontakter slik at man enkelt kan bytte/forlenge kabler o.l. Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 24. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2005 Okay. Tror jeg skal bestille de i dag/imorgen Lenke til kommentar
e321 Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 Vil bare si at du enkelt kan forlenge RCA kabler (Ikke det at Ligebli har sagt noe annet) Sjekk Clasohlson så finner du noen RCA Med han plugg i ene enden og hunn kontakt i andre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå