Housetown Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 Hei, jeg er hypp på å få meg en HTPC jeg kan koble til projectoren min og allt annet som HIFI og tv ..etc. Jeg har et VOODOO 3500 kort med innebygd tv kort og allt. Og athlon 1300 mghz cpu, Har hørt at det er noen som har lagd drivere for XP til skjermkortet men vet ikke om de støtter HTPC softwaren da...??? Hva trenger jeg så av software, kan jeg innstalere XP først så legge inn nødvendige HTPC software??? Hva slag software trenger jeg Jeg vil ta opp filmer fra tv til harddisk Se på Filmer Spille Musikk Spille gamle spill med emulator osv..... Hvor finner jeg software. Trenger en step by step guide eller noe. Noen som kan hjelpe meg så jeg har noe å syssle med i helga:) Henrik Lenke til kommentar
crusade Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 Det ligger ei lita samling med software og guider her på linken under.. http://www.vendur.no/catalog/links.php Lenke til kommentar
Housetown Skrevet 25. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2005 Tenkte jeg skulle prøve å legge inn mythTV og linux, høres ut som det er det beste, er det noen som er uenig i det'? Lenke til kommentar
godal Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 Tenkte jeg skulle prøve å legge inn mythTV og linux, høres ut som det er det beste, er det noen som er uenig i det'? Høres veldig fornuftig ut, spør du meg. Lenke til kommentar
Housetown Skrevet 25. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2005 Tror jeg går for det da, er det noen som kan fortelle meg om det finnes greie drivere for 3dfx voodoo 3500 TV til Linux?? og hvor jeg kan laste dem ned. må nesten hvite det før jeg går igang med instalasjonen. Jeg gidder ikke kjøpe meg nytt skjærmkort..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå