Ghost Of Death Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 Hei. Jeg innstallerte akkurat mitt nye bigwatersett, og til min irritasjon, vil ikke maskinen min starte opp. Jeg får svart bilde, ingen feilmelding fra dama i maskinen selv om jeg tar ut minnet, og jeg klarer kun å slå på, ikke av. Hvis jeg skal slå av må jeg dra ut støpslet. 3000+ 6600GT BallistiX minne Er det noen måte jeg kan feilsøke korteT? Lenke til kommentar
Ghost Of Death Skrevet 24. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2005 Ok, viser seg at jeg fikk maskinen til å starte nå. Ikke nå ustabilitet på den. Jeg tror kanskje at strømforsyningen er litt ustabil, eller at den rett og slett er for liten. Jeg skal prøve en ny en senere, så får vi se. Konstruktive innlegg angående hovedkortet er ikke å forakte, siden det kan være det. Lenke til kommentar
Ghost Of Death Skrevet 24. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2005 Fant problemet. Det var en skru som lå nært I/O skjoldet og laddet ut hovedkortet. Jeg ber om at tråden stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå