Alex_2xA Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 (endret) Hallo, jeg kjøpte her om dagen denne disken: Seagate Barracuda 7200.8 250GB S-ATA 8MB cache 7200RPM NCQ Men jeg får ikke formatert deni raid kontrolleren, jeg har følgende hovedkort: Abit NF7-S V2.0 Hovedkort Socket A SATA nForce2 Ultra400/MCP2-T, ATX, Firewire og denne disken fra før: Seagate Barracuda 7200.7 120GB S-ATA S-ATA/150, harddisk 8MB cach ST3120026AS Den som er er at jeg ikke får opp disken, jeg prøvde meg på en "low level format" i raid kontrolleren, men den så ut til å henge seg, den bare sto der å ikke gjorde noe, er det noe jeg har gjort feil? eller er det en annen måte å formatere den på slik at jeg kan få brukt den? Jeg prøvde å boote opp med bare den og som slot 1 isteden for den andre 120Gb disken, mne jeg fikk ikke formatert den i raid kontrolleren da heller :/. Noen ideer? Er takknemmelig for all hjelp jeg kan få! Endret 24. februar 2005 av Alex_2xA Lenke til kommentar
Adrenalin Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 Sjekket at disken har en jumper? Tror ikke S-ATA har jumper men man vet jo aldri ifall den har det, er det bare å ta den ut. Lenke til kommentar
AMD-King Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 (endret) Hvor lang tid gav du maskinen til å gjøre "low level format"? Visst jeg husker rett så tar det veldig lang tid, og det var med en 80 GB... EDIT: Veeeent litt, denne tråden er jo gammel... fra februar? Endret 29. desember 2005 av AMD-King Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå