enden Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 Ja, når jeg tar en titt på kvaliteten på en del disse postene faller det meg inn at skammekroken er mer nærliggende enn gledesutbrudd... Har du vurdert å ta opp turgåing som hobby? Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 Trur ikkje det finnes 70 poster lengre, sidan eg har vore på spamsletting-tur. Og spamming er ikkje populært på forumet Poster som dette: Den var utrolig bra lol2.gif Det burde være en spøk... ermm.gif Nei, det skal du hvertfall ikke ta på deg blush.gif Fett bilde Hever ikkje akkurat standarden på forumet. Og dei som har blitt sletta er ikkje nevnt her. Lenke til kommentar
kake_fredrik Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 Ja, når jeg tar en titt på kvaliteten på en del disse postene faller det meg inn at skammekroken er mer nærliggende enn gledesutbrudd... Har du vurdert å ta opp turgåing som hobby? hehe;) de komentarene dine er altid en fornøyelse å lese Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 Det er ikke hvor mange poster du har som teller, men hvor mye du hjelper til. Lenke til kommentar
embark Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 Det er ikke hvor mange poster du har som teller, men hvor mye du hjelper til. Det stemmer! Hjelper lite hvis en bruker har 10000 innlegg der de fleste bare er: "Den var morsom!" og lignende. Men dessverre virker det som høy postcount gir en merkelig form for respekt... Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 høy postcount suger Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 (endret) Alle damer vet jo at de med over 2500 poster har størst penis. Endret 24. februar 2005 av Bitex Lenke til kommentar
Bimmelom Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 Det er vel strengtalt over 70 da? Skulle vel til å si det som omtrent alle her sier også Det er vel mer spam en ordentlige skikkelig poster? Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Alle damer vet jo at de med over 2500 poster har størst penis. Det stemmer da vel ikke? Men seriøst, synes det burde vært bannet fler folk pga. spam. Lenke til kommentar
Thomas J.L Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Skriver vell for det meste poster når jeg har noe nyttig å si jeg, men ikke ofte det Lenke til kommentar
Janne_blondie Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 200 posts! Leser du ikke brukernes poster? Hvis ikke, Begynn med det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Jeg synes alle som når 1337 poster burde få låst counten der. Det hadde vært no' det. Lenke til kommentar
ClawHammer Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Jeg synes alle som når 1337 poster burde få låst counten der. Det hadde vært no' det. hvorfor det da ? Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 (endret) Jeg synes alle som når 1337 poster burde få låst counten der. Det hadde vært no' det. hvorfor det da ? ironi (av gr. eironeia, forstillelse), uttrykksmåte som går ut på å si det mots. av det en mener, men slik at den eg. mening likevel skinner igjennom, ofte med en undertone av humor el. spott. Adjektiv: ironisk. — ironiker, person som uttaler seg ironisk. — ironisere, uttale seg ironisk; gjøre narr (på en humoristisk måte). Endret 1. mars 2005 av janfredrik Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Alle damer vet jo at de med over 2500 poster har størst penis. Det stemmer da vel ikke? Jo, fortenk! Dess flere poster du har dess større blir den. Sånne med 10 000 har stooore og slikt draaaar damer! Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Alle damer vet jo at de med over 2500 poster har størst penis. Det stemmer da vel ikke? Jo, fortenk! Dess flere poster du har dess større blir den. Sånne med 10 000 har stooore og slikt draaaar damer! Det funker fint, jeg testa det på by'n: "Eyh, du schøøta, vettu hva eller?? Jeg har over 1800 poster på et datanerd-forum. Gjett om jeg er 1337, a' !??!" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå