SHU Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 Er det noen som har prøvd dette programmet? Det er Google sitt program for oversikt av bilder på maskinen. Synes det ser veldig greit ut, men har opplevd at maskinen "hengerseg" når jeg starter det. Noen erfaringer? Lenke til kommentar
mandela Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 har brukt picasa en god stund, 1.6 og 2.0 versjonen. den henger seg aldri på noen av pcene som jeg har installert den på. ikke engang celeron 300 med 128MB minne. har du slått av systemtray? kanskje det hjelper, overvåkes kun bildemapper og hvor mange bilder har du? på picasa-forumet er det flere med store samlinger og har ikke lest om treghet hos de. Lenke til kommentar
brusher11 Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 Har brukt Picasa2 i noen måneder nå, og kan ikke si meg annet enn kjempefornøyd. Kjempegode funksjoner i dette gratisprogrammet. Har heller aldri hatt noen problemer med at maskinen henger når jeg bruker programmet (og jeg har en GOD del bilder på maskinen) Anbefales for de somikke har prøvd det!! Lenke til kommentar
mandela Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 Har brukt Picasa2 i noen måneder nå, og kan ikke si meg annet enn kjempefornøyd. nå har ikke programmet vært ute i mer enn en knapp måned så... ;D ellers har jeg fjernet adobe photoalbum 2 til fordel for picasa. glimrende program! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå