Gå til innhold

Da har jeg bestilt ny kjøler

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Quote:

Den 2002-06-24 17:46, Citizenx skrev:

Den bråker sinnsykt mye... jeg tror nok jeg ville ha valgt en annen som er litt mer stillegående.

Det står at noise level er på 52dbA!!!

men det er ditt valg, den kjøler sikkert jævlig bra så den er sikkert helt grei den.

han bestilte seg en

Quote:

Papst 80x80mm vifte, 26dB.

så jeg tror ikke det skal bråke no nevneverdig :razz:

Lenke til kommentar

For å oppklare......en del steder selges denne ribba med Delta Black Lable vifte, og de er jo helt sinnsyke.

Men de fleste steder, som Microplex, selger den uten vifte, så du kan velge selv. Valgte den 26dB saken til Papst, som flytter 58m^3/time, som er ca 34cfm. Alt over 26cfm på denne ribba holder på en xp1900+/2000+ (har jeg fått vite av folk som har brukt denne mye).

Så....ikke 52dB her nei :smile:

Pål

Lenke til kommentar

Tror ikke den er sånn over-ekstrem luftkjøler (dvs. i klasse med MCW 462B, men den har jo tross alt definert sin egen klasse..), men sikkert bra nok i massevis. Stilig var den også :smile: Hvordan er montering av vifta tenkt? Var ikke så veldig mye skruefester å se på den saken der.

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-06-24 17:46, Citizenx skrev:

Den bråker sinnsykt mye... jeg tror nok jeg ville ha valgt en annen som er litt mer stillegående.

Det står at noise level er på 52dbA!!!

Visste ikke at en kjøler bråkte... Er det ikke bare vifta som bråker?

Lenke til kommentar

Nei, den kjøler ikke sinnsykt, men jeg klarer meg med ei rolig vifte. 1900+'en har enda ikke tippet 52c her, og ligger på idle på 46c.

Den festes med clips, og de clipsa bruker alle 6 krokene. I tillegg festes vifta med skruer som skrus mellom de ytterste finnene, og lager spor selv. Man må være stø på hånden :smile:

Er hvertfall veldig fornøyd med den.

Pål

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...