Tja Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 Jeg har tenkt til å kjøpe 120x120cm Papst-vifter til dette kabinettet, som jeg ønsker å kunne styre og lese av hastighet og temperaturer på. Jeg antar at man får 5 1/4-bays som brukes til dette ? Lenke til kommentar
sigen Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 (endret) Ja, du får det på f.eks. microplex > vifter > viftestyring (Har ikke funnet ut hvordan jeg finner en link til en varegruppe, så den må du finne selv) Endret 24. februar 2005 av sigen Lenke til kommentar
BalleKnalle Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 Cooler master viftestyringer... Kan sikkert fåes kjøpt hos komplett e.l.... Lenke til kommentar
j-- Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 Jeg har tenkt til å kjøpe 120x120cm Papst-vifter til dette kabinettet, som jeg ønsker å kunne styre og lese av hastighet og temperaturer på. Jeg antar at man får 5 1/4-bays som brukes til dette ? Det du egentlig er ute etter er en vifte som du kan lese fart (rpm) og temp © på, samt en viftestyring? Å lese tempen på en vifte blir vel litt unødvendig når vifta ikke blir noe serlig varm, men Cooler Master Aerogate II, 5.25", Sølv og Digital Doc 5+, Sort har støtte for temperatursensorer Ellers så er min favoritt når det gjelder å regulere vifter denne Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå