phax Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 hei, plutselig igår oppdaget jeg at musa mi hadde begynt og scrolle oppover av seg selv.. føst skjedde det i opera, og idag skjedde det i thunderbird. men jeg er litt usikker, for porblemet er veldig ustabilt, han scroller ikke oppover hele tiden på alle programmene. nå f.eks er det bare i thunderbird han scroler oppover, mens her i opera er alt som normalt. noen som har noen ide hva problemet kan være? veldig redd for å måtte bytte ut min kjære intellimouse explorer 3.0.. Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 Ah, enda et tilfelle av "den magiske scrollen." At hjulet scroller av seg selv er et kjent problem med den musen. Lenke til kommentar
phax Skrevet 24. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2005 hm, rart, har aldri opplevd det før. har hatt musa i rundt 4 år nå.. Lenke til kommentar
DaWeed Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Dette er spessielt irriterende hvis du har hopp på scroll-ned. Da hopper du i tide og utide. Skjer ofte med min 3.0 :-/ (men det er ikke irriterende nok til at jeg bytter den) Lenke til kommentar
phax Skrevet 26. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2005 problemet ga seg her av seg selv, har ikke merket noe mer til problemet så blir nok ikke bytte av mus enda! håper den holder 4 år til.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå