mX mann Skrevet 18. november 2001 Del Skrevet 18. november 2001 jeg lurer på om det kan skje noe med PC-en når jeg legger in via 4in1 driveren eller er dett ikke noe problem. Må man stille inn noen instillinger selv eller ikke. Er det noen som har erfaring med dene driveren. Lenke til kommentar
M4cr0s Skrevet 18. november 2001 Del Skrevet 18. november 2001 Er mange som klager over Via 4in1's men personlig har jeg aldri hatt noen problemer med pc'ne mine etter at jeg har lagt disse inn. Tross alt er dette drivere for chipsetet, harddiskkontroller osv. Skader ikke å ha nyeste og forhåpentligvis raskeste versjon inne. Du må ikke stille inn noen ting, bare trykke ok et par ganger under installasjonen. Itno værre enn det! :smile: Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 18. november 2001 Del Skrevet 18. november 2001 En del får problemer med 4in1 driverne under WinXP, men laster du ned siste versjon skal det ikke være noe problem. Har du et annet OS enn winXP må du installere disse driverne Lenke til kommentar
mX mann Skrevet 18. november 2001 Forfatter Del Skrevet 18. november 2001 jeg har Win98 SE oprativsystem hvordan fungerer det med Via 4in1 driveren Lenke til kommentar
pbns1979 Skrevet 18. november 2001 Del Skrevet 18. november 2001 Installer det, enkelt og greit Lenke til kommentar
mX mann Skrevet 18. november 2001 Forfatter Del Skrevet 18. november 2001 Hva er engentelig forbedringen med denne driveren jeg har hørt att man kan fikkse lyd problemer på nyere lydkort. er dett noe mer. Lenke til kommentar
pbns1979 Skrevet 18. november 2001 Del Skrevet 18. november 2001 Driverene optimaliserer jo ytelsen for agp, ide kontrollere samt gir bedre støtte for usb på alle hovedkort med VIA chipsett. Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 18. november 2001 Del Skrevet 18. november 2001 Ja, man gjør stystemet mer stabilt og man gjør det betydelig raskere. Er STORE forskjeller på med og uten 4in1 driverne. Å kjøre uten 4in1 driverne er som å kjøre Geforce kortet ditt som "standard s-vga" kort. Lenke til kommentar
mX mann Skrevet 19. november 2001 Forfatter Del Skrevet 19. november 2001 Systemet ble litt rasskere ja, nen jeg fikk en feillmeling eter restart om en driver de ikke kunne finne og De nevnte noe med AGPxd og prosessoren. Lenke til kommentar
Kane Skrevet 19. november 2001 Del Skrevet 19. november 2001 Hadde ca 600 poeng i 3dmark 2001 på min AMD 75@840, geforce 2, 256 mb ram. Oppdaterte drivere til grafikkortet og via driverene og gikk opp til 2300 poeng! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå