kimenge Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 Hei, Mener og ha lest et sted på nettet at Netcom ikke lanserer mulighet for 3G på mobiltelefoner før 1 Juni. At kun innstikskort i bærbar pc vil bli mulig fra 1 Mars. Noen som kan bekrefte/avkrefte dette? Lenke til kommentar
bzzlink Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 (endret) Fant ut dette til min store skuffelse istad jeg også. Jeg pratet akkurat med Netcom bedrift. det kommer kun kort til pc nå på tirsdag, og de åpner ikke 3g nettet for telefoner før i juni Dette er jo trenering i beste Telenor ånd, for å slippe dagbøter. Nå er det like før jeg bytter alle abb'ene på jobben her fra NetCom til Telenor. Forventet egentlig bedre av NetCom EDIT: Hvorfor er det satt opp automatisk retting på at man ikke kan bytte ut 'n' i telenor med 'h' ????? Endret 24. februar 2005 av bzzlink Lenke til kommentar
tbone Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 Ehh...Hvordan får de sperret ute vanlige telefoner? En 3G telefon vil jo automatisk velge UMTS nett hvis dette er tilgjengelig. Lenke til kommentar
Freesbee Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 Ehh...Hvordan får de sperret ute vanlige telefoner? En 3G telefon vil jo automatisk velge UMTS nett hvis dette er tilgjengelig. Du må ha nytt SIM kort. Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 digi.no skrev litt om dette, se her:' http://www.digi.no/php/art.php?id=117593 Lenke til kommentar
kimenge Skrevet 25. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2005 Da har værtfall jeg bestilt portering fra Netcom til Telenor. Får heller bare portere tilbake når Netcom er klar med 3G. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå