kimenge Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 Hei, Bestilte operatørlåskode hos Telenor slik at jeg også kan benytte andre sim-kort i telefonen. Fikk følgende svar fra Telenor. Hei ! Takk for henvendelsen til [email protected] Vi har mottatt din henvendelse om Tjenesteleverandørlåskode. Du vil få koden når vi har behandlet saken. Dette kan dessverre ta noe tid, men koden blir sendt deg straks vi har tilgang til denne. Med vennlig hilsen Telenor Mobil AS Noen her som har erfaring med hvor lang tid det tar før denne koden kommer? snakker vi om uker her? Takker for svar Lenke til kommentar
kimenge Skrevet 24. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2005 hmm Det gjelder Samsung Z107 Lenke til kommentar
Fogga Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 Åpne den selv med å taste IMEI-nummeret inn direkte, og du får koden med en gang. http://telenormobil.no/kundeservice/operat...ratorlaskode.do Lenke til kommentar
kimenge Skrevet 24. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2005 Hei Får følgende feilmld Feilmelding Operatørlåskode er ikke tilgjengelig, kontakt Kundeservice. Så må nok vente til jeg får koden i posten. Dette var gratis så lenge jeg hadde bindingstid sa kundebehandleren hos Telenor når jeg ringte og spurte om dette. Er jo rart de ikke legger ut koden der da. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 (endret) Jeg er temmelig sikker på at det er en bevisst strategi fra Telenor å drøye utsendingen av kodene så lenge som overhpde mulig. Ventetiden er opptil 5 uker, selv om du har betalt for koden. Er nesten ingen telefonen som ligger i databasen fra den nevnte linken lenger - det var ikke noe problem før. Jeg skal ikke klage (), men det er jo ekstremt frustrerende for andre operatører som Mobyson og Talkmore. Talkmore har for øvrig skrevet en pressemelding om det der tidligere. Se HER. Endret 25. februar 2005 av Lurifaksen Lenke til kommentar
Launch Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 Fikk online for to måneder siden, tok bare noen sekunder... Fungerte da ihvertfall. (Abonemanget hadde utløpt bindingstiden sin) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå