danno_O Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 Her er et bilde jeg tok for to år siden. Hva syns dere? Urbant Eple Lenke til kommentar
Pulsar Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 Kjedelig midtstilt komposisjon, hardt lys, utbrennte høylys, rotete bakgrunn/for mye DOF. Alt i alt finner jeg bildet ganske kjedelig. Lenke til kommentar
Zork Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 Synes dette blir litt 'hverken fugl eller fisk'. Dersom meningen er å vise et eple i urbant miljø (som jeg går ut fra iom. tittelen) så er det for midstilt og eplet blir for dominerende i forhold til omgivelsene. Det er en type bilde som jeg tror hadde fungert mye bedre om en balanserte det ved å ha eplet på ene siden i bildet og hadde med noen som gikk fra stedet i bakgrunnen på andre siden, gjerne med en liten indikasjon (om mulig) på at det var disse/denne som hadde kastet fra seg eplet. En liten gutt med en pose epler i ene hånden for eksempel, eller et kjærestepar hånd i hånd der den ene fremdeles har sitt eple i andre hånden. Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 Ja det må jeg si var bra bilde ! særlig fantasien din da, et eple ? jaja Lenke til kommentar
_Adler_ Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 Hei! For å si det slik: Jeg syns bildet ble sånn midt på treet Ganske kjedelig Lenke til kommentar
Lapette Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 (endret) Hei, skjønner ikke hvorfor folk synes det var så dårlig! Synes det var skikkelig tøft jeg, spesielt tittelen fenget meg. Hadde kanskje vært gøy å prøve ut litt effekter på photoshop. Liker skyggen på eplet,. prøvde meg ut med litt effekter for å gjøre bildet mer "spennende", bare som et eksempel Endret 25. februar 2005 av Lapette Lenke til kommentar
HrSteen Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 Må si meg enig i at bildet var ganske kjedelig, det var ikke noe spesielt som fanget oppmerksomheten. Lapettes versjon ble litt bedre. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Kjedelig! Var ganske stygt med de effektene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå