kesse Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 Jeg har en d500, som jeg ennå ikke har aktivert mms for! Men på netcom sin hjemmeside er ikke d500 i listen for mobiler å velge mellom?? Dem har oppsette til mobilen, men ikke sjølve aktiveringa for mms? Kan jeg velge en annen mobil ? Feks E800? Lenke til kommentar
Erren Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 Det tror jeg ikke er lurt.. Har du kontantkort? Hvis ja, send WAP til 1989 om du ikke har wap fra før Etter det sender du MMS til 1989 og du får automatisk oppsett til din mobil Funka på meg senes i går Lenke til kommentar
CellularDude Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 Aktiveringen gjelder abonnementet, ikke telefonen. Forstår egentlig ikke vitsen med å måtte aktivere MMS. Sikkert en del som har gjort de rette MMS-instilligene og så har det ikke virket fordi MMS ikke er aktivert. Tungvint av NetCom. Ennå mer tungvint er det at man må ha passord tilsendt på SMS for å komme inn på visse deler av brukerkontoen for det aktuelle abonnementet f.eks 924 11111. Dersom man da ikke akkurat har det tilhørende SIM-kort inni telefonen, får man ikke den meldigen, og kan følgelig ikke logge seg inn. Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 Ikke noe forskjell på hvilken modell du velger når det kun gjelder aktivering på abonnement. Ellers kan du jo bare ringe Netcom og be dem gjøre det over telefon. Lenke til kommentar
Erren Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 Det stemmer Derfor kan du bare sende det jeg sa, så slipper du å fylle ut hvilken telefon du har og sånn Det på netcom.no er bare for at de skal sende automatiske oppsett og sånn, som må tilpasses mobilen, men D500 takler nok automatisk oppsett Lenke til kommentar
kesse Skrevet 24. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2005 Takk for hjelp! Men jeg har ikke kontant kort da? men det spilte kanskje ingen rolle... Skal teste i morgen jeg! Glemte moben på jobb!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå