IntelAmdAti Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 Jeg er level 20 men får ikke trainet poison skills hos rogue trainers, hva må jeg gjøre for å få trainet poison skills? Lenke til kommentar
EVH Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 Det samma lurer jeg på. Krever lvl 20 og (1)poisonskill. Vet ikke åssen jeg får opp den. Lenke til kommentar
rck Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 For allianse: -Snakk med rogue tainer i stormwind, han gir deg en quest. -Dra til westfall og finn agenten -Pickpocket "malformed defias drone" for keyen(eller noe i den duren. undead med det morsomme pigg-håret) -Lockpick kista øverst i tårnet og ta innholdet -Dra tilbake til stormwind og lever questen. Nå skal du ha fått poison-skillen. Om du har lyst etter det etterpå, kan du gjøre den questen for å fjærne cursen du fikk av å lockpicke kista. Ellers er det bare å dø, så er den borte. Min ble iallefall borte Vet ikke med horde, men for alliance er det iallefall sånn. Lenke til kommentar
brillan Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 (endret) Om du har lyst etter det etterpå, kan du gjøre den questen for å fjærne cursen du fikk av å lockpicke kista. Ellers er det bare å dø, så er den borte. Min ble iallefall borte Eller du kan få en shaman/priest/druid til å fjerne det Endret 24. februar 2005 av eXploid Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 Unødvendig quoting samt dårlig bruk av emnefeltet blir sett på som upasselig, og kan bli sensurert eller endret av moderatorer. Overdreven bruk av såkalt SMS-språk, utropstegn/spørsmålstegn, forkortelser osv. skal unngås. Emnefeltet skal beskrive innholdet i tråden. Eksempel: Problem med TV-ut på Radeon 9800. Dårlig bruk av emnefelt medfører stengning av tråden. Et bra emnefelt er et emnefelt som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese emnefeltet. Tråden har et dårlig emnefelt og vil bli stengt deretter. Vennligst les utdraget over fra retningslinjene og netiketten angående dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg