gnus Skrevet 24. juni 2002 Del Skrevet 24. juni 2002 Hei! Jeg trenger hjelp til å finne en plass de selger PS/2 -> USB adapter til musa mi! Er det noen som vet hvor de selger slike? (nettbutikker?) Jeg har Logitech Cordless Desktop Optical Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 24. juni 2002 Del Skrevet 24. juni 2002 Får du ikke med i pakken? Jeg vet ikke hvor du får kjøpt men jeg har en USB->PS2 selv. Fulgte med i Intellimouse V3 Lenke til kommentar
gnus Skrevet 24. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2002 Jau, jeg fikk den med i pakken... men nå har det seg slik at ikke alle er like ærlige på LAN... :sad: Er det noen andre som vet? [ Denne Melding var redigert av: Karver på 2002-06-26 10:41 ] Lenke til kommentar
tokr Skrevet 25. juni 2002 Del Skrevet 25. juni 2002 Hvis jeg skjønner rett... du behøver og kjøre en USB mus i en PS/2 port....vel jeg har en plugg her i hånda. [email protected] ...du skal få den helt gratis hvis du kommer med litt generell smiskeprat Lenke til kommentar
gnus Skrevet 25. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2002 Quote: Den 2002-06-25 09:58, tokr skrev:Hvis jeg skjønner rett... du behøver og kjøre en USB mus i en PS/2 port....vel jeg har en plugg her i hånda.[email protected] ...du skal få den helt gratis hvis du kommer med litt generell smiskeprat Ja, du skjønner rett.... Har du msn? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå