schwami Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 Har forsøkt google, fikk bare noen rare treff som ikke hjalp. Problemet mitt gjelder ikke warez-utgivelser heller. Det oppstår både i doom3 demo og retail. Asus a7n8x-e deluxe MSI ti-4800se 128MB 1,5 GB Geil minne amd barton 3200 Jeg kan spille en stund, og alt er ok. Plutselig blir alt svart, bortsett fra enkelte paneler, lommelykten og andre små lys. Har prøvd forskjellige originale drivere og omega-drivere og andre fra guru3d.com uten å fått ting til. Noen som har opplevd det samme og funnet ut hva som er galt? Har også prøvd å slå av alt inne på advanced på grafikkmenyen i doom 3, og forskjellige oppløsninger, men uten hell. Lenke til kommentar
*Titan* Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 Prøv å skru på lommelykta Neira.. Litt mer seriøs bør jeg nok være.. Jeg hadde samme problemet med Far Cry en gang - jeg måtte installere XP på nytt Men en ting: DRIT I POWERSTRIP, hvis du bruker det..Gir ingen god effekt på bildet. Bruk heller gamma-instillingene i spillene. Lenke til kommentar
schwami Skrevet 25. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2005 Takk for svar. Det har ikke noe med gamma-innstillingene, bildet er ikke mørkt, men helt svart. Når lommelykta er slått på, lyser det ikke i det hele tatt. Det er bare doom 3 jeg har problemer i, ikke Far Cry eller UT2004. Så det virker spill-spesifikt. Lenke til kommentar
kurrikill Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 prøv og skru på pæra Lenke til kommentar
schwami Skrevet 26. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2005 prøv og skru på pæra Jeg antar at det skulle være hjelpsomt? Har lest litt mer om problemet, ser ut som om det gjelder en god del mennesker som har GeForce 4 Ti skjermkort Lenke til kommentar
Solid Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 (endret) Skal ikke Doom være et litt mørkt spill. Endret 2. mars 2005 av Solid Knight Lenke til kommentar
kurrikill Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 hahahaahahaha doom 3 mørkt.. hahahahahaha. dicaprio Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå