Skink_123 Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 Hei, hadde egentlig tenkt å poste i OK-baren, men det gikk ikke Men tanken slo meg, hvorfor ikke prøve lage brødrister av varme cpu'er uten vifte? Så slår prossessoren seg av når den blir _for_ varm og du har skive til å smøre på, kunne laget toast jern og Men kansje en bør bruke GPU'er? Siden de tåler mer varme (core slowdown på 120C) Fyr løs med tanker og innspill! Mvh Ø.H. Ps! alle komponenter må selvfølgelig overklokkes! 1: sandwitche to skjermkort/hovedkort med CPU 2:? 3: Fyr løs! Lenke til kommentar
Roiku Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 Jeg venter på en bildeserie fra deg Lenke til kommentar
j-- Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 noe sånt som en gpu med en liten plate (10cm*10cm?)som kjøleløsning. Så legger man brødskiva/egg/hamborger/whatever på plata Det hadde vært tøft med en sånnt prosjekt Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 Nytt off-topic prosjekt for overklokking.no Lenke til kommentar
icer Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Hehe, mange rare ideer jeg ser rundt omkring Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 hahah!!! hvor mange gpuer skal du bruke da? Lenke til kommentar
Skink_123 Skrevet 1. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2005 noe sånt som en gpu med en liten plate (10cm*10cm?)som kjøleløsning. Så legger man brødskiva/egg/hamborger/whatever på plata Det hadde vært tøft med en sånnt prosjekt Meget bra forslag! Skal bare hamstre gamle pc'deler Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå