SineTwo Skrevet 24. juni 2002 Del Skrevet 24. juni 2002 Skal så snart så snart kjøpe meg ipod 10gb. Skulle kjøpe den i england men ville ikke på grunn av uselige 3 måneders garanti i england, men hopefully så er det vel ett års garanti her i norge. Anyway, jeg lurte bare egentlig på hvilket firewire kort som er billigst (da mener jeg BILLIG) og best egnet ipod. Er det noen stor forskjell mellom firewire kortene? Trenger det bare for ipod, så det som funker for å utnytte ipod'ens xfer evne (hvis det finnes forskjellige firewire kort med forskjellig fart) er mer enn bra nok. En annen ting, angående software for pc ved bruk av ipod'en, hvilken egner seg best? Har både hørt om macdrive (tror jeg) og noe som heter xplay. Setter pris på all slags verdifull feedback som faktisk har noe med tråden å gjøre (og ikke sløsete kommentarer om hvor mye ipod og mac suger, selvom jeg klargjorde det nå er jeg fullstendig sikkert over at vi nok engang får en del dialup brukere som skal spamme med "MAC SUXx0z" svar på denne tråden. Men men, takker igjen :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå