MagnusW Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 (endret) HAr fått ny bærbar pc (HP Pavilion zd8000) og nytt suround system ( Creative Megaworks 550 THX) og lurer på hvordan jeg kan koble dette systemet til PC'en? Har ikke så veldig peiling på høytalere og lydkort, men har sett i brukerhåndbkoken til høytalerne, og der ser det ut som man trenger et spessielt lydkort; et såkalt 5.1 lydkort? Dette har jeg verken på stasjonær PC'en eller bærbar PC'en (tror jeg). Er det noen andre muligheter å koble den til på? EDIT: skrivefeil Endret 24. februar 2005 av Elorfin Lenke til kommentar
pelsdyret85 Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 vil anbefale deg å kjøpe et nytt lydkort! kosta ikkje so veldig masse... Lenke til kommentar
Paradigm Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 hei om du ska ha surround i laptoppen din vil jeg anbefale dette: https://prisguiden.no/vis_produkt.p...roduct_id=22311 Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 24. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2005 okay? Hvordan funker dette? Må jeg ikke da koble noe på høytalerne? Hvor puttes denne "dingsen" inn? PC Card slot'en? Mange dumme spørsmål sikkert Lenke til kommentar
pelsdyret85 Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 Syns de va litt dyrt bare for og få 5,1 då! hvis du ikkje ve bruke so masse penga kan du og kjøpe et usb lyd kort, ikkje fult so god lyd so de oppa for, men de merka du nesten ikkje Lenke til kommentar
Paradigm Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 Denne putter du i PC-card slotten din ja og kopler den til høytalersettet med optisk kabel som sikker følger med.. Her har du en billigere løsning som du kan bruke både til laptoppen og den stasjonære pcen din: https://prisguiden.no/vis_produkt.p...roduct_id=18355 Denne plugger du i USB porten. Lenke til kommentar
pelsdyret85 Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 orginal den! :!: ... syns den her va finare men smaken er som baken:) Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 24. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2005 (endret) DEn siste der likte jeg Skjønte hvertfall hvordan den brukes...hehe Får se hva jeg gjør, vil ikke bruke all verdens med penger på dette. Må finne ut hva som er mest praktisk og hvor jeg skal bruke høytalerne først. En annen ting; funker det å koble høytalerne på TV'en? Endret 24. februar 2005 av Elorfin Lenke til kommentar
pelsdyret85 Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 jepp de skal funke fett.. bare du har dei riktige utgangane på tven din Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 24. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2005 okay, å de riktige utgangene på TV'en er....? Lenke til kommentar
pelsdyret85 Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 hehe! du må ha samme utgang som pluggane på suround sette ditt! Lenke til kommentar
pelsdyret85 Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 usb lydkort... på tv?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå