morra Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 Noen som vet om en kombinert USB lader og datakabel til Sony-Ericsson K700i? Lenke til kommentar
Erren Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 Det tror jeg du må lenger inn i framtida for å hente.. Det tviler jeg sterkt på at finnes.. Hva er galt med begge deler? Det er stort sett bare i Belgia det er internett i stikkontakter.. Lenke til kommentar
molna Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 Tror du er litt på jordet nå Hippie-Erlend Dette har absolutt ingenting med internett å gjøre... morra: tror de fleste USB-kabler har ladefunksjon, såfremt det er ekte USB-grensesnitt og ikke bare USB kontakt. Lenke til kommentar
morra Skrevet 24. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2005 (endret) Jeg vet at det finnes ladere med USB og datakabler med USB; jeg etterlyste en datakabel med ladefunksjon! Det Molna sier, betyr det at feks den originale kabelen fra Sony-Ericsson (DCU-11) har ladefunksjon? Endret 24. februar 2005 av morra Lenke til kommentar
dispril Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 Jeg har hatt min K700 i et døgn :-) og DCU-11 lader ikke. CSS-20 og CSS-25 er bordstativ som bl.a har høyttalerfunksjon, synkronisering og ladefunksjon. DSS-25 har kun synkroniseringsfunsjon med på undersiden kan man koble til den vanlige laderen og dermed lade i stativet om du foretrekker det (praktisk faktisk). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå