Zemeckis Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 Hei Slå på pcen i mårrest og merket en merkelig lyd som kom fra pcen. Åpnet kabinettet og merket at den merkelige lyden kom fra vifta eller fra PSU. Hva kan lyden komme av? PSU`en ble skiftet fra 1,5 år siden, etter at den hadde takket for seg. Den er av merket FSP Group Inc på 250W. Lenke til kommentar
pelsdyret85 Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 sikker kulelagere i vifta som har tatt kvelden.. eller so kan de hjelpe og smørre den litt. Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 25. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2005 sikker kulelagere i vifta som har tatt kvelden..eller so kan de hjelpe og smørre den litt. Det kan hende. Har du noe tips til hvordan jeg eventuelt kan se etter om det er det? Uten at jeg ødelegger noe? Lenke til kommentar
rolei Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 Det probleme hadde jeg også på min cheiftech psu. jeg skrudde ut vifta og tok vekk ett rundt klistermerke som er på vifta å tok ett par dråper med kjedeolje nedi og hadde på igjen klistermerke og skridde i vifta å da forsvant lyden Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 25. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2005 Det probleme hadde jeg også på min cheiftech psu. jeg skrudde ut vifta og tok vekk ett rundt klistermerke som er på vifta å tok ett par dråper med kjedeolje nedi og hadde på igjen klistermerke og skridde i vifta å da forsvant lyden Takk, skal prøve det. Bare jeg finner noe kjedeolje et sted i huset eller garasjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå