Dr.X Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Stort sett fornøyd, men kunne nok hatt litt mer sosiale antenner. Er vel kanskje litt arrogant av og til Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Ja, eller sneversynt Men det gjelder bare enkelte ting. Jeg er vel stort sett fornøyd, kunne sikkert vært med utavendt eller mindre sjenert. Men jeg er bare meg, og jeg kommer overens med de fleste Lenke til kommentar
Jan Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Min personlighet: Jenter: Søt Kjekk God Gutter jeg kjenner godt: Overtalende raus. Avtale holden masse annet. God fornøyd med min personialitet. Veldig fornøyd men ja, jeg er sær. Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Jeg ville gjerne hatt en annen personlighet. Jeg er alt for beskjeden og feig i sosiale sammenhenger. Samme her. Samme med meg også. Samme her. Samme her. Edit: Men, (et stort men ), å snakke med jenter er nemo problemo. slenger meg på denne jeg.. Men jeg kommer meg litt nå etterhvert. Er mer utadvendt enn tidligere iallefall Tror det er noe med oss HW folk, for jeg er sånn jeg også. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Vær fornøyd med hva man har! Hvis man er en stor drittsekk, så synes jeg ikke at man skal være så fornøyd med seg selv Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Vær fornøyd med hva man har! Hvis man er en stor drittsekk, så synes jeg ikke at man skal være så fornøyd med seg selv Josh! Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Jeg er vel litt for sjenert ved enkelte tilfeller! Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 God fornøyd med min personialitet. Veldig fornøyd men ja, jeg er sær. Det er bare bra at du er litt sær, sånne "overnormale" og A4 folk er bare gørr kjedelige uansett Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Nei, jeg liker ikke personligheten min. Jeg kunne aldri kommet overens med en som er lik meg. Sjenert, rappkjefta, frekk, serverer hvite løyner på samlebånd, fremstår arrogant. Er veldig lite egoistisk da, det er jeg stolt av. Lenke til kommentar
Togo Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Jeg er veldig fornoeyd med min personlighet. Kanskje litt sjenert, men det er ingenting alkohol ikke kan rette paa. Lenke til kommentar
rlz Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Jeg ville gjerne hatt en annen personlighet. Jeg er alt for beskjeden og feig i sosiale sammenhenger. Samme her. Me too. Lenke til kommentar
ParaNode Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 hmm.. joda. jeg hater meg selv til tider, spesielt min personlighet. jeg er livredd for at andre mennesker skulle bry seg om meg på negativ eller positiv måte, men jeg føler alikevel ingenting for omverdenen. i situasjoner hvor andre reagerer med avsky, forakt, følelser eller på andre måter, står jeg utafor og tenker: "tja. hvordan skal jeg bli kvitt dette problemet/finne en løsning på detta enklest mulig, mon tro?" og trass i setningen over, ville jeg si at jeg ikke bryr meg så altfor mye med andre. med andre ord: jeg er livredd, uredd, forvirret, usikker, hater mennesker, sosialt utafor (har mistanke om at jeg har sosialangst) og kan alikevel være midtpunktet blant mine venner. På enkelte har jeg enorm påvirkningskraft, og enkelte har enorm innflytelse på meg. nevnte jeg at jeg er livredd for å snakke med jenter, og at jeg driter meg ut hele tiden..? Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 jeg er livredd for at andre mennesker skulle bry seg om meg på negativ eller positiv måte, men jeg føler alikevel ingenting for omverdenen. Duplikatsinn. Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 God fornøyd med min personialitet. Veldig fornøyd men ja, jeg er sær. Det er bare bra at du er litt sær, sånne "overnormale" og A4 folk er bare gørr kjedelige uansett The worst I can be is like everyone else, I hate that! Lenke til kommentar
jjjjjjjjjjeeeeeeeeeeee Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 (endret) Er rimelig fornøgd med personligheten min, har tidligere vert ganske sjenert men dette er i ferd med og endre seg. jeg er ekstremt analytisk når det gjelder sosiale samenhenger. Endret 28. februar 2005 av mais Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Liker ikke personligheten min. Den er litt sånn... rar. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Haha, er ikke vi alle det da? Lenke til kommentar
andesam Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Er rimelig fornøgd med personligheten min, har tidligere vert ganske sjenert men dette er i ferd med og endre seg. jeg er ekstremt analytisk når sosiale samenhenger. det passer faktisk veldig bra til meg også Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Skulle ønske jeg var sjenert, jeg. Sier alltid så mye dumt. Lenke til kommentar
andesam Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Skulle ønske jeg var sjenert, jeg. Sier alltid så mye dumt. det er ganske kjedelig å være sjenert da... var temmelig sjenert før, er ikke det nå lengre. har det stort sett veldig fint . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå