nr.4 Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 Kunne vært litt mindre korttenkt, men skit samma. Har ikke noe spesielt å klage over. Lenke til kommentar
Daehli Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 Jeg er storfornøyd med den jeg en gang var... Hehe, han fallt bort en gang i løpet ferien men, med gode venner er man snart på bena igjen! Stort hjerte har jeg i allfall Det er ingen som kan si at jeg ikke står for det jeg sier, heller ingen som kan kalle meg en løyner eller falsk. Livet er herlig, i allfall skal bli det. Lenke til kommentar
Blaster2k Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 Jeg ville gjerne hatt en annen personlighet. Jeg er alt for beskjeden og feig i sosiale sammenhenger. Samme her. Samme med meg også. Samme her. Samme her. Samme her, plus at jeg er psycho! Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 er sånn passe fornøyd jeg Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 Klønete, Fjollete, ikke redd for å drite meg ut... Passer meg ypperlig Lenke til kommentar
operaman Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 Jeg ville gjerne hatt en annen personlighet. Jeg er alt for beskjeden og feig i sosiale sammenhenger. Samme her. Samme med meg også. Samme her. Samme her. Samme her, plus at jeg er psycho! Samme her, men jenter er ikkno problem. Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 så klart er jeg fornøyd, dette er jo meg. og de som ikke digger personligheten min er uansett noen jævla tapere. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 så klart er jeg fornøyd, dette er jo meg.og de som ikke digger personligheten min er uansett noen jævla tapere. :!: Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 Jeg er fornöyd jeg! Sjeldent jeg er genert ogsaa, kunne kanskje väre en idee for meg aa ikke legge ut hva jeg mener med en gang, det förer jo til at mange vet hvem jeg er, og har litt i mot meg.. MEN; det er meg det! Og jeg er best! Husk, alle sammen: Ingenting er som selvros, den kommer fra hjertet! Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 Ikke faen om jeg ville ha forandret noe på personligheten min. Dette er jo meg. Zyklon har skjønnt det Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 (endret) Jeg krever for mye av andreJeg er for sjefete Jeg er for direkte og ærlig til tider Jeg føler for mye 1. Tja si ikke det. 2. Noen er sånn, og noen igjen liker at folk er sånn. 3. Bra egenskap IMO 4. Har samme problemet selv Meg selv så....erhh... eg liker deler av den og hater andre deler av den I guess... Eg er til tider veldig tilbakeholden eller sjenert.... men eg vet ikke om eg vil kalle det en del av personligheten min. Endret 26. februar 2005 av TLZ Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Det eneste jeg er misfornøyd med er at jeg er sjenert. Ellers har jeg en perfekt personlighet som ikke kan bli bedre... Lenke til kommentar
slettmegplss Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Jeg er en glad idiot! Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Nei. Mangler selvtillit/må drikke meg til selvtillit Feig i sosiale sammenhenger Tenker automatisk det verste Men jeg er fornøyd når det gjelder humor og når jeg er sammen med folk jeg kjenner godt. Går ikke en dag uten at jeg ler masse. Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Digger meg selv Eneste "minuset" er at jeg har en meget kort lunte, og det får folk til å gjøre meg sint for morroskyld Også blir jeg kalt for Hitler (mest av utseende da) Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Tror ikke jeg har noe sånt engang... Lenke til kommentar
Never_Ever Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 (endret) Kunne vært bedre, kunne vært værre. Er for sjenert ihvertfall... Endret 26. februar 2005 av Beenie Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Vær fornøyd med hva man har! Lenke til kommentar
Erik_s Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Synes personligheten min er helt grei , er grei med de fleste, men ikke de som ikke er grei igjen er egentlig ikke redd for og drite meg ut, men er rolig, og tar ting som de kommer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå