abene Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 Mer om Internet Explorer 7 Microsoft planlegger lansering av en ny og sikrere Internet Explorer mot slutten av 2005. Dermed fortsetter kampen med konkurrenter som Mozilla Firefox og Opera. Les artikkelen her Lenke til kommentar
ttt Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 blir spennende og sjå om IE kan nærme seg firefox og opera i sikkerheit. Lenke til kommentar
laerda Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 iE har to funksjoner på PCen min: Windows update og hotmail. Det klarer den. Gidder ikke gå aktivt inn for å skaffe 7eren, så den er nok på datan litt etter at den slippes på windows update. Internett explorer og outlock er ingenting mot Firefox og Thunderbird, det er nå min mening. Lenke til kommentar
kzn Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 er det ikke sånn at den bare funker med service pack 2??? i såfall skal ikke jeg ha den.. hater service pack 2... skaper bare problemer... bruker bare firefox uansett så Lenke til kommentar
Nagel Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 Outlook 2003 er da et lekkert og godt program. Outlook Express kunne vel trengt en kraftig overhaling. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 Vent og se. (hadde ikke microsoft stoppet videreutviklingen av Outlook Express??) Lenke til kommentar
kzn Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 bruker bare gmail sine internettsider jeg... men skulle jeg brukt pop3 hadde det blitt mozilla thunderbird btw: sykt bra pc du har efikkan.... Lenke til kommentar
So|o Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Lurer på om IE også vil komme med "tabbed browsing" i den nye versjonen de planlegger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå