rel0ad Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 topic sier vel sitt! Lenke til kommentar
Prodigy_ Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 (endret) Hvis du mener om det finnes chat til phpbb, så er svaret ja. Her finner du det. Mange andre fine modder til phpbb der også. Edit: Bruker ikke flash, og bare medlemmer kan chatte. Endret 24. februar 2005 av Prodigy_ Lenke til kommentar
Gilbert Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 Chat skrevet i flash som bruker phpbbs brukertabeller. Veldig enkelt å implementere Lenke til kommentar
hero_ruler Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Men hver gang jeg skriver om noe i phpBB forumet mitt og laster det opp så fu**es hele forumet opp , Men det var vell litt off topic Lenke til kommentar
Prodigy_ Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 hero_ruler: Hva med å spørre om hjelp i forumet til phpbb? Altså, phpbb.no. Lenke til kommentar
hero_ruler Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Hmm, det glemte jeg takker Lenke til kommentar
hero_ruler Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Hmm, det glemte jeg takker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå