SHU Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 (endret) Denne havnet nok i feil kategori. Er det noen som flytter den? Hei. Jeg har kjøpt fullversjon av Microsoft Office Pro (Norsk). Har instalert den på den bærbare maskinen, men vil også ha muligheten til å bruke programmet på den stasjonære. Installerte den der men måtte etterpå formatere hele maskinen da noe annet skar seg. Når jeg nå har installert Office på nytt får jeg ikke registrert det, da Microsoft sier jeg har brukt opp antall lovlige installasjoner... Hva gjør jeg da? Endret 24. februar 2005 av SHU Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 Flyttes til programvare. Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 Ring tech support så order de sikkert noe til deg. Lenke til kommentar
jh_ Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 Du ringer microsoft, og sier at du har formatert pc-en og må registrere på nytt. Du vil bli bedt om å lese opp koden din, deretter vil du få en kode til å registrere via. telefon. Lenke til kommentar
SHU Skrevet 24. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2005 OK Takk for hjelpen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå