Chogg Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 Hei alle sammen, Jeg har fått et virus inn på PC'en min uten at jeg ville det. Når jeg var på msn så kom det opp et samtale vindu og en link, så bledet lastet ned en fil til harddisken min. Denne filen het "funny.exe" og firma navnet var "Tastysoft SD", dette høres veldig mistenklig ut. Hver gang jeg starter Windows XP Home kommer det opp en dialogboks som der den spør om jeg vil kjøre en fil som heter rundll32.exe. Jeg gikk inn på C:\Windows og fant denne fila, og den var også laget av firmaet "Tastysoft SD". Vet ikke hvordan jeg skal slette dette her?? Takk til alle som svarer, på forhånd Lenke til kommentar
pelsdyret85 Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 Du har vel prøvd og kjøre et virusprogram? hvis ikkje kan du jo prøve og kjøre pcen i safemode og slette fila.. Lenke til kommentar
Znoken Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 Prøv denne siden og se om den kan hjelpe deg... Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 Funny.exe er vel enkli et latterlig forsøk på et virus. Noe sier meg at du ikke har noe som helst form for VirusBeskyttelse Hvis du laster ned et AV-program (fra f.eks www.avast.com) Så må du være klar over at mange av Freeware-AVprogrammene ikke er like bra som f.eks Norton AntiVirus Lenke til kommentar
Chogg Skrevet 25. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2005 Tusen takk for hjelpen alle sammen!! Det funka! Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 Flyttes til sikkerhetsforumet Lenke til kommentar
srbz Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Tusen takk for hjelpen alle sammen!!Det funka! Unnskyld meg, men hva funka? Har en kompis som selvfølgelig har klart å få noe lignende/det samme, så vi lurer på hva som må til for å få det vekk. Har tipsa han om nod32 da, men vet ikke om det vil knekke den... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå