Launch Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 Må vist ha meg noen flere USB uttak på PC'n min. Hadde 2 på hovedkortet og det er koblet til 2 ekstra med ledning fra hovedkortet så de er "oppbrukt" For å få stabil oppgradering lurte jeg på om en "USB hub" vil fungere godt nok eller om jeg kanskje burde smelle inn et PCI kort med flere uttak. Velger å tro at PCI er beste løsningen... Bruker ofte USB2.0 til ekstern HD og DVD brenner, i resten av portene står det printer, mus og BlueTooth adapter. Bruker av og til en USB "mobil disk/minne pinne" Lenke til kommentar
enl Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 Det kommer an på hva du skal koble til, og spesielt om USB-hubben har power eller ikke. Har den ikke power, bør du kjøpe et ekspansjonskort med USB hvis du skal koble til strømkrevende produkter som disker. Lenke til kommentar
Launch Skrevet 24. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2005 Satser på å finne et billig 2 eller 4 ports PCI kort da, burde jo bli beste løsningen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå