enden Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 Retro MP3-spiller fra Mobiblu Føler du at du står med en fot i den digitale tidsalder, mens den andre fortsatt er godt plantet i 80-tallet? Møt MP3-spilleren som passer inn i den gode gamle kassettspilleren. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Gabri3L Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 Husker jeg prøvde å hale en kollega av meg inn i den digitale tidsalder med et tilsvarende produkt. En MP3 spiller utformet som en kasset til å putte rett i kassett spilleren på bilstereo for eksempel. Det var for over 2 år siden! Så dette var ikke akkurat nytt nei. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 Haha, den er jo ganske fet den spilleren da. Ikke akkurat verdens best specs, men morsom ide. AtW Lenke til kommentar
Gunderz Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 Husker jeg prøvde å hale en kollega av meg inn i den digitale tidsalder med et tilsvarende produkt. En MP3 spiller utformet som en kasset til å putte rett i kassett spilleren på bilstereo for eksempel. Det var for over 2 år siden! Så dette var ikke akkurat nytt nei. Jeg husker også den forrige MP3 spilleren som var forma som en kassett. så en ny ide er det ikke. Lenke til kommentar
WeXeL Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 Sykt fett Sånn skulle pappa hatt, han som bare sitter med kasettspiller i bilen Lenke til kommentar
enden Skrevet 24. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2005 Savnet en slik en selv med den gamle bilen. I den "nye" virker ikke kassettspillern i det hele tatt, så nå er det ikke noe problem, men i den gamle måtte jeg ta til takke med damas gamle kassetter med 80-tallsmusikk Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 Kult konsept! Hadde vært gøy å kopiere de gamle kassettene mine til mp3-spilleren via en dobbel kasettspiller. Da ville jeg hatt samvittighet til å endelig kaste de. (Jeg kastet nettopp 2 bokser med disketter etter å ha hentet ut 5-15 år gamle minner derfra) Lenke til kommentar
gixer Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 Hvordan blir lydkvaliteten med en slik en? Lenke til kommentar
LOZER Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 Hvordan blir lydkvaliteten med en slik en? Har ikke sett noen tester. Jeg vil ut fra mitt synspunk beskrive dette produktet som "morsomt" Lenke til kommentar
friskies Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 Høres vel litt bedre ut enn en splitter ny kasett, iogmed at denna ikke inneholder teip som blir slitt? Når kommer mp3-spiller utformet som vinylplater? DET hadde vært kult det! Lenke til kommentar
enden Skrevet 24. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2005 Det er linket til en test hos DansData i prisguiden (link nederst i artikkelen) Lenke til kommentar
capy Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 ja, husker når jeg så denne spilleren i enten "stuff" eller "T3" for noen år siden. det neste blir vel en mp3spiller formet som en mini-cd. det hadde vært kult:) med oled, knapper og alt innebygget i platen. kan jo ikke være såå langt frem i tiden. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 MP3 klinger ikke i mine ører nei. Hvorfor er det ikke innebygt en liten dynamo som kunne utnyttet rotasjonen i spilleren? Lenke til kommentar
enden Skrevet 24. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2005 Hvorfor er det ikke innebygt en liten dynamo som kunne utnyttet rotasjonen i spilleren? Hvilken rotasjon? Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 Hvorfor er det ikke innebygt en liten dynamo som kunne utnyttet rotasjonen i spilleren? Hvilken rotasjon? Rotasjonen i en kasettspiller, om du bruker den funksjonen. AtW Lenke til kommentar
enden Skrevet 24. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2005 Ah, selvfølgelig Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 Hmm... Kanskje rotasjonen og dynamoen kunne ladet batteriet i mp3-spilleren? Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 Nei så tøff Lenke til kommentar
w00pla Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 Hmm... Kanskje rotasjonen og dynamoen kunne ladet batteriet i mp3-spilleren? Oppladbart batteri i spilleren + pitte-liten dynamo: Hvis du trenger hurtiglading -> spol fremover Flatt batteri? Ikke noe problem, lad mens du hører på musikk..... Hadde jo ikke vært så dumt det.... Kanskje jeg skal ta patent på en "kassettlader" til iPod? 12V DC ut gjennom kabel til dockingporten... Ærlig talt: Enkelte har for mye fritid når de kommer på slike ting som en Mp3 spiller som ser ut som en kassett, men det slår sikkert an i Tyskland (Keine beleidigung) Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 Hmm... Kanskje rotasjonen og dynamoen kunne ladet batteriet i mp3-spilleren? Ja det var det som var idéen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå