fubarweb Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 Hei. Har en bærbar maskin med integrert lydkort. Vurderer å kjøpe et usb lydkort til bruk når jeg har maskinen hjemme så jeg kan ha alt koblet til en hub og dermed bare trenger å koble til en usb kabel fra hub til maskin for å få tilgang til alt utstyr hjemme. I windows (iallefall nyere versjoner) kan man sette opp fortrukket lydenhet både for inn/ut og midi. Det jeg lurer på er som følger. Jeg setter opp usblydkortet som foretrukket enhet når jeg er hjemme og begge enhetene er tilgjengelig for maskinen. Jeg tar med meg maskinen på jobb og vil jo da bruke det integrerte kortet. Når jeg da kommer hjem og kobler meg på usb hub'en, vil da usb lydkortet igjen bli default brukt eller vil dette ha blitt fjernet fra foretrukket enhet ettersom det ikke var tilgjengelig når jeg startet opp maskinen på jobb? -fubarweb- Lenke til kommentar
jogamaster Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 Dette skal gå fint, det er slik til meg vertfall, når USB kort er i så er det default lydeneht og ellers er PC lydkort default. Om dette ikke skjer første gang så sørg for at du setter USB kort til default mens det er koblet til, da vil det bli slik neste gagn du koblert til også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå