Opus Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 Drahjelp Hondas klassiske reklamen Drifting som går galt Prøvekjøring Lenke til kommentar
Dan Stamnes Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 nice! =) tøft!!! Var litt artig den derre driftingen =) Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 Drahjelpen var jo også artig. :!: Og Honda-reklamen. Gotta love it. Lenke til kommentar
Opus Skrevet 24. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2005 Hondareklamen er god. Their are no tricks to the video as I am sure many of you will verify. Den tviler jeg dog litt på, se bare på hjula som står på vippeplanken, fysisk umulig tror jeg. Lenke til kommentar
eab Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 Slik jeg har hørt det: De brukte vekter i hjula Ingen "dirty tricks" Alt filmet "live" uten klipping Mange hundre opptak ble gjort før resultatet ble bra Lenke til kommentar
Opus Skrevet 24. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2005 Ja vekter er nok svaret. Ser jo litt merkelig ut at dem triller i motbakke med bare en liten dytt. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 litt rart med di hjulene som for oppover... så den er vel ganske datalaget den filmen.. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 Den skal visstnok være ekte, og de brukte 600 forsøk eller noe på å få det til. Det var veldig mye snakk om den reklamen da den kom, og særlig om det med hjulene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå