Janmandelid Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 Som topic tilsier, hvilket systemverktøy bruker dere for å holde maskina ved like, er Norton Systemworks verdt å kjøpe???? Lenke til kommentar
akh Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 Spørs hva du vil at den skal gjøre da? Etter min mening er den ikke verdt pengene, men det er vel en smakssak. Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 Hvis du mener for å holde deg unna spyware/adware så ligger det et par guider i sikkerhet Lenke til kommentar
Janmandelid Skrevet 24. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2005 Mener å ha lest at et verktøy i Systemworks sjekker makinen for eventuelle windowsfeil, slik som snarveier osv....er ikke spyware jeg mener... Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 Da ville jeg eller brukt noe annet en Norton SW, som foreksempel RegCleaner, eller Registry Mechanic. Lenke til kommentar
p@ge Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 TuneUp Utilities er verd hver eneste krone. ( ca 40 euro ) du kan prøve en trial først: http://www.tune-up.com/ Lenke til kommentar
Fixer'n Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 TuneUp Utilities er verd hver eneste krone. ( ca 40 euro )du kan prøve en trial først: http://www.tune-up.com/ Men å ha hørt at det programmet lager flere problemer en det løser. Har testet det men får stryk av meg. Slev bruker jeg norton sitt. men ikke instaler goback for da roter du til hele systemet det gjelder 2005 versonen. Lenke til kommentar
p@ge Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 TuneUp Utilities er verd hver eneste krone. ( ca 40 euro )du kan prøve en trial først: http://www.tune-up.com/ Men å ha hørt at det programmet lager flere problemer en det løser. Har testet det men får stryk av meg. Slev bruker jeg norton sitt. men ikke instaler goback for da roter du til hele systemet det gjelder 2005 versonen. hei Fixer'n, hva slags problemer. har brukt den i ca 1 år, aldri noen tull Lenke til kommentar
Fixer'n Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Skaper tull i bootsektorer, Partisjons rot , Å fjerner linker til programmer som er instalert å glemmer å fjerne linker til programmer som er avinstalert. Å da mener jeg i registeret. Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Jeg bruker det, og det fjerner da det det skal osv. Går som ei klokke her Lenke til kommentar
nerd-light Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 har aldri hatt noen problemer med tune up jeg heller. Bruker det istedenfor norton, synes det er mye bedre. Et annet program jeg kan anbefale er Diskeeper fra Executive software, et eksepsjonelt bra defragmenteringsprogram Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå