Panter Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 (endret) Trenger en enkel og stille kjøleløsning til Pentium III 1 GHz på et Abit SE6 hovedkort. Er det noen grunn til ikke å gå for en GlacialTech Igloo 2470 Light? http://www.glacialtech.com/sub-product01.htm Eller heller GlacialTech Igloo 2461 ? Endret 24. februar 2005 av Panter Lenke til kommentar
Panter Skrevet 24. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2005 (endret) slettet.. Endret 24. februar 2005 av Panter Lenke til kommentar
Panter Skrevet 24. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2005 (endret) Pga Datakjeden sin håpløst dårlige lagerstyring fikk jeg ikke tak i GlacialTech Igloo 2470 idag. Hva med Arctic Cooling Copper Silent 2 eller Arctic Cooling Copper Silent 2 TC? Produsenten nevner på hjemmesiden ikke Pentium i det hele tatt men disse skal da være bra til det? Endret 24. februar 2005 av Panter Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 dude, er du shitzofren eller no? du svarer jo på dine egne spørsmål og poster 3 ganger etter hverandre uansett, et godt argument for å ikke kjøpe noe av det du linka til er at det ikke passer til pentium3 skal du se skikkelig kjøling til pentium3 så ta en titt innom workloggen min (link i signaturen) Lenke til kommentar
Panter Skrevet 24. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2005 (endret) Jeg skal ikke ha "skikkelig kjøling", men noe funker er enkelt og greit og som er stille. Vil overraske meg om ikke GlacialTechene fungerer da Pentium er spesifikt nevnt på produktsiden. Jeg vil også tro at Arcticene vil fungere bare fint, kjølere for Socket A og 370 skal vel gå om hverandre? Endret 24. februar 2005 av Panter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå