mamruoc Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 (endret) Ikke for å starte noen krig, men jeg skal ha 2 nye disker til serveren min. De må være stille og kalde og 5 års garanti. Har lest at det er ikke bare produsent som gjelder men varierer også fra merke til merke. Dermed: Kan noen her gi konkret produsent og modell nummer til en disk som er 200GB =< og dere har prøvd hjemme? Takker på forhånd #topic endret av moderator jankee# Endret 24. februar 2005 av Jankee Lenke til kommentar
Ulkesh Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 Jeg har ikke prøvd disse hjemme, men stor disk med 5 år garanti sier meg : Denne Større enn det får du vel ikke tak i. 28 dB er vel ikke akkurat stille da. Det du leter etter, finnes egentlig ikke. De fleste 5400 rpm disker er stille og lager lite varme, men du får dem sjeldent over 200 GB, og da med 1 til 3 års garanti. Alt over 200 GB med 7200 rpm lager varme og støyer, med mindre du kjøler og støydemper. Jeg foreslår stor disk med stor garanti ! Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 Et bra emnefelt er et emnefelt som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese emnefeltet. Emnefeltet i denne tråden var ikke godt nok, og har derfor blitt endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden inneholder. Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd. Lenke til kommentar
Griznah Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 Seagate er det rette valget. Hadde du søkt i forumet hadde du sett dette gang på gang. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 Jeg har ikke prøvd disse hjemme, men stor disk med 5 år garanti sier meg: Denne Den der Seagate 400GB koster jo 3000kr. Det synes jeg er for dyrt i forhold til lagringsplassen. Kjøper man 2 stk 250GB fra seagate så får man både 100GB ekstra plass og sparer samtidig over 800kr. Disse har også 5 års garanti, er ganske stillegående og har fått svært god kritikk fra de fleste i "produkterfaringer". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå