richardchristy Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 (endret) Her har du mitt potensielle bidrag til animasjonskomboen på TG05. Jeg er som dere ser ikke ferdig med modellen enda, den er ikke texturert eller lyst opp, og selve animasjonen begynner jeg med etter det er gjort. Selve modellen skal 4 dobles, og tårnet sett nedenfra er mer som et pluss-tegn. Har ikke laget trappa eller noen terrasser heller enda.. Men her er begynnelsen på tårnet Orthank, Sarumanns tårn i Isengard, Ringenes Herre. Åpent for innspill! Endret 23. februar 2005 av jorgen_veisdal Lenke til kommentar
richardchristy Skrevet 23. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2005 Her er et nært et;) Lenke til kommentar
richardchristy Skrevet 23. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2005 Ovenfra.. Toppen er ikke laget enda Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 Ikke verst, men det burde være litt lysere. Øk konstrasten litt. Bare et tips... Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 Ser fint ut så langt, men jeg venter med å kritisere før det det er mer komplett. Lenke til kommentar
richardchristy Skrevet 25. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2005 (endret) Ikke verst, men det burde være litt lysere.Øk konstrasten litt. Bare et tips... Somsagt ikke gjort noe textur eller overfladebehandling enda, og å øke kontrasten som du sier, vil jo ikke gjøre det lysere..? Bare øke fargeinnholdet. Endret 25. februar 2005 av jorgen_veisdal Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 Regner med at det skal forestille Orthanc, altså tårnet til Saruman fra LOTR. Det ser også ut som du har basert det på bilder fra filmen, og da synes jeg rett og slett at det er for runde kanter på tårnet. Orthanc er et tårn som ikke har blitt slitt av naturens tann, og har de samme skarpe kantene som da det det ble bygget. Altså mener jeg at du bår fikse skarpere kanter på det, nå ser det ikke likt nok ut, IMO. Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 Ikke verst, men det burde være litt lysere.Øk konstrasten litt. Bare et tips... Somsagt ikke gjort noe textur eller overfladebehandling enda, og å øke kontrasten som du sier, vil jo ikke gjøre det lysere..? Bare øke fargeinnholdet. Bra du har skjønt det Lenke til kommentar
richardchristy Skrevet 26. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2005 Jeg? JEG?! Du som vil at jeg skal øke kontrasten for å gjøre det "lysere"!! :!: Lenke til kommentar
RuZleBIFf Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 (endret) har du telt anntall sånne "etasjer"? åssen er høyden og bredden i forhold til hverandre med tanke på tårnet på filmen? syns bare det så så veldig lite ut serru! men kanskje jeg tar veldig feil!? Edit: og hva har du gjort for å få det så kornete??? Endret 26. februar 2005 av RuZleBIFf Lenke til kommentar
richardchristy Skrevet 26. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2005 Det er omtrent like høyt.. Litt høyere faktisk.. Men toppen er jo ikke laget.. Bredden kan du jo ikke utregne før alle 4 er satt sammen til et tårn. Skjer når jeg tenker ut hvordan jeg ska gjøre det, logisk sett. Kornete? Meening? Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Jeg? JEG?! Du som vil at jeg skal øke kontrasten for å gjøre det "lysere"!! :!: Hmm... Det var vel egentlig 2 tips. Få det litt lysere OG øk kontrasten. Lenke til kommentar
richardchristy Skrevet 26. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2005 Jaja.. Gjør ikke noe før jeg begynner med texturering;) Lenke til kommentar
RuZleBIFf Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 med kornete mener jeg som at du kan jo telle pixler mange steder! Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Lag en clayrender, med hvit bakgrunn. Vanskeleg med den ekle svarte bakgrunnen. Lenke til kommentar
richardchristy Skrevet 26. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2005 Grunnen til pixler: ctrl+prt scr... Har ikke giddet laste opp no mer.. Velmont sa: Lag en clayrender, med hvit bakgrunn. Vanskeleg med den ekle svarte bakgrunnen. Noengang brukt Maya? Lenke til kommentar
richardchristy Skrevet 27. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2005 Jaja.. Renderte et bilde til og la på litt farge i photshop.. Det er jo ikke ferdig på langtnær, men det gir deg liksom et grunnlag hvis du skal klage/rose. Lenke til kommentar
lubb Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Vet ikke om du er ferdig med selve modeleringen, men jeg synest det ser litt flatt ut. Få litt skarpe kanter, mer kontraster i formene. Lyset å sånt skal jeg ikke si noe på, siden du ikke er ferdig. Men so far so good Lenke til kommentar
andm Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Kan jeg få spørre om hva / hvilke bilder du benytter som utgangspunkt til modellen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå