Gå til innhold

Joine kombo på TG montro?

Anbefalte innlegg

Her har du mitt potensielle bidrag til animasjonskomboen på TG05. Jeg er som dere ser ikke ferdig med modellen enda, den er ikke texturert eller lyst opp, og selve animasjonen begynner jeg med etter det er gjort. Selve modellen skal 4 dobles, og tårnet sett nedenfra er mer som et pluss-tegn. Har ikke laget trappa eller noen terrasser heller enda.. Men her er begynnelsen på tårnet Orthank, Sarumanns tårn i Isengard, Ringenes Herre. Åpent for innspill!

post-215-1109201696_thumb.jpg

Endret av jorgen_veisdal
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Regner med at det skal forestille Orthanc, altså tårnet til Saruman fra LOTR. Det ser også ut som du har basert det på bilder fra filmen, og da synes jeg rett og slett at det er for runde kanter på tårnet.

Orthanc er et tårn som ikke har blitt slitt av naturens tann, og har de samme skarpe kantene som da det det ble bygget. Altså mener jeg at du bår fikse skarpere kanter på det, nå ser det ikke likt nok ut, IMO.

Lenke til kommentar

har du telt anntall sånne "etasjer"? åssen er høyden og bredden i forhold til hverandre med tanke på tårnet på filmen? syns bare det så så veldig lite ut serru! men kanskje jeg tar veldig feil!? :)

Edit: og hva har du gjort for å få det så kornete??? :ermm:

Endret av RuZleBIFf
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...