B4stian Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 (endret) Denne siden vil nok blir rimelig slaktet, men kom med det! (Føler selv at fonten i headeren er feil.... forslag til ny font der?) --> Link <-- EDIT: Har fått ny domene! Endret 26. februar 2005 av datating Lenke til kommentar
objorkum Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 http://validator.w3.org/check?uri=http%3A%...gb%2Findex.html Berre småtteri men. Kanskje litt kjedeleg side? Lenke til kommentar
bleak Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 jeg ville gjort noe med menyen, så den skiller seg litt utfra bakgrunnen, men det er vel en smaks sak. koder og sånt har jeg ikke noe grunnlag å kritsere fra. Lenke til kommentar
anderlin Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 Jeg liker enkle sider, men de må også være brukervennlige: Menyen er noe av det viktigste på siden, hvorfor klemme den sammen mellom boksene? Synes headeren var enkel og fin, er også glad i gråtoner slik du har brukt dem. Lenke til kommentar
monstar Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 Litt kjedelig og grått, men ellers ok. Lenke til kommentar
Domodyret Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 Midlertidige side? Hvor er den ordentlige? Fine gråtone Menyen er det gjort for lite ut av, sklir ut av designet Innholdet var litt dårlig satt opp, typografisk Gjør mer ut av menyen, så blir den nok ok. Lenke til kommentar
jh_ Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 Jeg synes siden ser grei og oversiktelig ut. Jeg synes du bør få menyen litt tydeligere frem, og ikke klemme den sammen som anderlin nevner her. Jeg regner med at du skal bruke en annen banner på forumet? Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 Dette er den midlertidige hp'en til Ghost Bear :lol: sorry... Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 24. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2005 (endret) Dette er den midlertidige hp'en til Ghost Bear :lol: sorry... Hehe... bare kopierte skriften fra første testoppsettet... Jeg synes siden ser grei og oversiktelig ut. Jeg synes du bør få menyen litt tydeligere frem, og ikke klemme den sammen som anderlin nevner her.Jeg regner med at du skal bruke en annen banner på forumet? Menyen skal jeg nok prøve meg litt på ja... og forumets skinn generelt er kun "stressoppsett" --- Takk for alle andre tilbakemeldinger også, i løpet av kort tid vil jeg nok komme med en litt bedre versjon (forhåpentlig). EDIT: Hvor på siden kunne det passa med en login-boks? Endret 24. februar 2005 av datating Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 Ikke hva jeg hadde ventet av en CS clan-side, men kanskje like greit. Grei header, men det blir litt firkantet og kjedlig. Hadde gjort seg med litt flere farger, blir litt mye grått og svart. Dropp : mellom menylinkene, de har ingen hensikt, og ser ikke bra ut. Grusom header på forumsiden, laget i paint? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 25. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2005 Ikke hva jeg hadde ventet av en CS clan-side, men kanskje like greit.Grei header, men det blir litt firkantet og kjedlig. Hadde gjort seg med litt flere farger, blir litt mye grått og svart. Dropp : mellom menylinkene, de har ingen hensikt, og ser ikke bra ut. Grusom header på forumsiden, laget i paint? Takk igjen for innspill... Den er ikke laget av meg engang... en som lekte seg i Paint sikkert ja... Den vil nok bli litt forbedret... Lenke til kommentar
Domodyret Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 Skulle du forbedre på noe av det vi har nevnt eller? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 25. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2005 Skulle du forbedre på noe av det vi har nevnt eller? Yes sir! I løpet av kort tid.. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 25. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2005 Nå er : fjernet mellom linkene i menyen og den har fått større plass, men noen som nevnte en bakgrunnsfarge på menyen, ville det ikke bli litt bedre med bare at teksten fikk en bakgrunnsfarge over seg på hover-effekten isteden? Og hvordan farger kan passe inn da? Lenke til kommentar
Ṱormod Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Synes du kunne fått litt inspirasjon fra forumdesignet, det var veldig bra. (vet det er template) Prøv å legge til meg grafikk slik at siden blir litt tøff, men samtidig oversiktlig. Headeren var ok, men prøv å gjør siden mer cs-relatert. Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Nå er : fjernet mellom linkene i menyen og den har fått større plass, men noen som nevnte en bakgrunnsfarge på menyen, ville det ikke bli litt bedre med bare at teksten fikk en bakgrunnsfarge over seg på hover-effekten isteden? Og hvordan farger kan passe inn da? Farger? Colormixers Lenke til kommentar
Prodigy_ Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 (endret) Nå er : fjernet mellom linkene i menyen og den har fått større plass, men noen som nevnte en bakgrunnsfarge på menyen, ville det ikke bli litt bedre med bare at teksten fikk en bakgrunnsfarge over seg på hover-effekten isteden? Og hvordan farger kan passe inn da? Farger? Colormixers Eller ColorMatch. Ikke like avansert, og fungerer heller ikke i Firefox (mulig at det er andre nettlesere den ikke fungerer i også). Endret 27. februar 2005 av Prodigy_ Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Colormixers er bedre enn colormatch... Synes i allefall jeg.. Lenke til kommentar
Prodigy_ Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Colormixers er bedre enn colormatch... Synes i allefall jeg.. Synes det jeg også, men det er et alternativ. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå