lperik Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 (endret) Håper topic var passende nok! Har et stort problem på laptopen min. Installerer windows, legger inn antivirusscan med oppdateringer, kjører winupdate og alikevel får jeg blaster shutdown vinduet og LSA Shell (Export Version) feilmld. (bilde vedlagt) Hva kan gjøres, jeg har gått tom for ideer og begynner å bli mektig lei hele pcen... Takker for svar -lperik Endret 23. februar 2005 av lperik Lenke til kommentar
Jegermaizter Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Om du er sikker på at det er blaster finnes de spesielle programmer som kan kjøres for å fjerne den. Om ikke, anbefaler jeg å formatere å legge inn anti virus og sp2 før du kobler til nettverkskabelen. Lenke til kommentar
lperik Skrevet 23. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2005 har kjørt fixblast fra symantec, men den fant ikke noe. vet ikke om det er blaser, men får iallefall opp sånn shudown in 60sec vindu ofte. får og opp det vinduet jeg postet i forrige post. en annen ting som kan nevnes er at når lsa shell vinduet kommer opp, går det ikke ann å skru av maskinen,winupdate stopper å funke, antivirusen skrur av autoprotect og jeg får ikke gått inn på user accounts i control panel.. skjønner fint lite av dette! Lenke til kommentar
lperik Skrevet 24. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2005 omsider fått installert alle oppdateringer og sp2. virker som det hjalp, ikke hatt noen fler problemer etter det. takk for svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå