Gå til innhold

Feilmelding i Win XP - Command line tool ...

Anbefalte innlegg

Hei.

Etter at jeg startet opp min Dell Inspiron 8600 laptop med Win XP idag har det titt og ofte poppet opp et vindu med en feilmelding, omtrent hvert 5 min siste 5-6 timene, men iblant kan det gå en god stund melleom hver gang. Har aldri sett denne meldingen før og vet ikke helt hva som gjør at den kommer. Begynte bare helt plutselig her.

Meldinger er: Command Line Tool Extending Infopak Functionality har et problem og må lukkes. Vi beklager det inntruffne.

Og så har eg valget om å sende eller la være og sende feilrapport til Microsoft.

Er det noen som har vært borti denne meldingen før og har noen tips til hva jeg kan gjøre for slippe denne meldingen?

Jeg har scannet maskinen for virus med Norton Antivirus, samt kjørt Lavasoft Adaware men det ble ikke funnet noe mistenkelig der. Har også prøvd å søke litt rundt i Google men det gjorde meg ikke så mye klokere akkurat.. Har heller ikke installert noe ny software siste uken så ser ikke noe sammenheng med siste installerte programmer heller

Setter pris på noen gode tips her!

Mvh,

Airwave

post-104-1109200675_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei!

Tok litt tid før eg fekk satt meg ned og sett nøyere på problemet men kan nå si at jeg har fått bort feilmeldingen!

Jeg la merke til at når jeg gikk videre inn på feilmeldingen så ble det referert til action.exe. Tenkte først at det var selve "feilmeldingsapplikasjonen" som het action.exe, men etter et kjapt søk på action.exe på c: fant den et utall av action.exe filer under Logitech Desktop Messenger i forskjellige kataloger.. Vel, kort fortalt, avinstallerte Logitech Desktop Messenger her isted, rebootet og siden har ikke meldingen dukket opp!

Lurte på å installere den nyeste versjonen av Logitech Desktop Messenger men har ikke gjort det enda, men regner med at den meldingen ikke dukker opp på den nye versjonen. Vet ikke helt hvortfor den begynte å poppe opp her sånn pluteselig.. et lite mysterium men den er ihvertfall borte nå så er fornøyd med det!

Vel, håper denne løsningen er til hjelp for dere skulle samme problem dukke opp på maskinen hos en av dere!

Til info, musen jeg har fra Logitech er en Mx900, med bluetooth.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...