rottert Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Leste gjennom en artikkel på vg i kveld. Ta en titt på bilde. Hun som står nederst i trappen. Dere skjønner sikkert hva jeg mener. Hva skjera? Lenke til kommentar
joda_321 Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Vel, hun går av trappen på et fly - har jeg også gjort det... Lenke til kommentar
rottert Skrevet 23. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2005 Se på venstre øyet da. Sitter her med feber på 5 dagen og merker synet er litt difust, men det ser ikke helt normalt ut gjør det? Sikkert bare refleks fra blitzen, men får det ikke til å stemme Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 (endret) Joa, hun ser litt dopa ut, men ikke så veldig. De fleste gjør det når de blir tatt bilde av edit: Du kom før meg. Men det er vel solbriller da? Kanskje noen har problemer med lyset på flyet. Endret 23. februar 2005 av Mixel Lenke til kommentar
rottert Skrevet 23. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2005 Joa, hun ser litt dopa ut, men ikke så veldig. De fleste gjør det når de blir tatt bilde av edit: Du kom før meg. Men det er vel solbriller da? Kanskje noen har problemer med lyset på flyet. Hun har ikke på seg solbriller Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Det eneste jeg la merke til, var at det så ut som hun bar en ørn eller pingvin under armen. Bare jeg som synes det? Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 Det er sikkert bare vanlige briller som reflekterer lys... Hvis du ser på tuppen av flyet, så ser du at det er noe skinnende gult lys som lyser imot dem, sikkert bare det Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 Unødvendig quoting samt dårlig bruk av emnefeltet blir sett på som upasselig, og kan bli sensurert eller endret av moderatorer. Overdreven bruk av såkalt SMS-språk, utropstegn/spørsmålstegn, forkortelser osv. skal unngås. Emnefeltet skal beskrive innholdet i tråden. Eksempel: Problem med TV-ut på Radeon 9800. Dårlig bruk av emnefelt medfører stengning av tråden. Et bra emnefelt er et emnefelt som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese emnefeltet. Tråden har et dårlig emnefelt og vil bli stengt deretter. Vennligst les utdraget over fra retningslinjene og netiketten angående dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg