steinarvullum Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Hei! skal på tg neste måned, og har blitt rådet til å anskaffe meg mus med ledning. Dette fordi andre folk kan ha samme mus som meg, og derfor vil hans signaler kunne slå inn på min mottaker og dermed vil han styre pekeren min. er dette fakta? har en MX1000 som jeg "elsker", og har lite lyst til å kjøpe meg en ny mus, som jeg bare skal bruke på LAN. Lenke til kommentar
notalive Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Jeg tror ikke du blir plaget med det, selv har jeg Logitech mx700, det har forsåvidt tre venner av meg, vi har ikke noe problem med signalforstyrrelser Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Det er faktisk et problem jeg aldri har opplevd selv, og jeg har lanet nesten hver eneste helg i et par år sammen med kamerater som har samme type mus. Dagens teknologi sørger for at hvert apparat (mus/tstatur etc) kjører på egne frekvenser etc for å hindre kollisjoner. Lenke til kommentar
steinarvullum Skrevet 23. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2005 Det var godt å høre ble nesten "lurt" til å anskaffe meg ny mus og greier.... Lenke til kommentar
Margarus Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 det må \ er en selfølge at slike tråløse saker ikke krasher med hverandre.. det sko tatt seg ut nor et nytt firma handla inn 50 nye muser å tastier til sitt kontor bygg så alle signalene gikk i hytt å pine :-) Lenke til kommentar
steinarvullum Skrevet 23. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2005 det må \ er en selfølge at slike tråløse saker ikke krasher med hverandre.. det sko tatt seg ut nor et nytt firma handla inn 50 nye muser å tastier til sitt kontor bygg så alle signalene gikk i hytt å pine :-) hehe, ja et poeng der Lenke til kommentar
notalive Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 ja, men det er jo en maks rekkevidde på signalene, tastaturet mitt rekker så vidt en meter Lenke til kommentar
Citizenx Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Tja. Er vel kanskje ikke et problem lenger, men husker jeg var på et lan for 1.5 år siden hvor 2stk med lik logitech trådløs ballmus hadde store irritable problemer. Musene kjørte tydligvis på samme frekvens, noe som førte til at han ene måtte låne en trådmus under lanet. Lenke til kommentar
notalive Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 (endret) Kan være irriterende, det skjønner jeg. Har litt lyst å spille samma spillet på to pc-er Ville vært kult hvordan det ville utartet seg EDIT: Med en datamus vel å merke Endret 24. februar 2005 av notalive Lenke til kommentar
steinarvullum Skrevet 24. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2005 Kan være irriterende, det skjønner jeg. Har litt lyst å spille samma spillet på to pc-er Ville vært kult hvordan det ville utartet seg EDIT: Med en datamus vel å merke hehe, ja Lenke til kommentar
KingThor Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 Problemet med samme frekvens er vel som nevnt forbedret på nye modeller. Men husk på at på dagens TG så sitter man TRANGT! ikke som i gode gamle dager når man hadde 2 sponplater over hverandre på hver rad. Men hvis du skulle få forstyrrelser burde en reconnect fikse biffen. Kos deg på TG, nerd litt for oss andre som glemte å kjøpe billett Lenke til kommentar
Thelle Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 Det må ikke by på problemer å ta med trådløst tastatur på TG. Men om du skal game med dette så ville jeg uansett heller kjøpt noe billig som går på tråd. Det er raskere og det er ikke så farlig om du mister en boks eller 5 med cola oppi det. Det kan bli noen forstyrrelser på tastaturer som benytter fir, men ikke blåtann. Men som sagt. Tråd er alltid kjekt på lan som TG. Lenke til kommentar
anders888 Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 jeg har det problemet! Når jeg sitter på skolen med min tråløse microsoft mus 2.0 så blir min mus forstyrret av en klassekamerat sin mus kjipe greier, kan ikke sitte ved siden av han Lenke til kommentar
Janne_blondie Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 Skaff deg en MX510 med ledning! Minst like bra! Lenke til kommentar
Leet-Pete Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Jeg har hatt Logitech cordless desktop optical i litt over to år nå, har vært på flere lan, men dette har aldri skjedd meg. Har ikke vært så mange som har hatt samme musa som meg da, men de har vært noen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå