steinarvullum Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Hei! har nettopp satt inn min floppy disken min, men den funker ikke! xp har registert den, og det står at den fungerer uten noen feil. Jeg setter inn en diskett, ingenting skjer... så kommer d "Sett inn en diskett i stasjonen" HELP! Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Sjekket at alle kablene står riktig i? Om det finnes firmware til floppy-stasjoner, noe jeg faktisk tviler på, så burde du skaffe siste versjon. Lenke til kommentar
karasjok Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Hei! har nettopp satt inn min floppy disken min, men den funker ikke! xp har registert den, og det står at den fungerer uten noen feil. Jeg setter inn en diskett, ingenting skjer... så kommer d "Sett inn en diskett i stasjonen" HELP! Mulig at den må aktiviseres i BIOS. Lenke til kommentar
steinarvullum Skrevet 23. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2005 Jess, alle kablene står riktig firmware har jeg ikke sett etter.. hvor finner je det? Lenke til kommentar
steinarvullum Skrevet 23. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2005 skal ta en titt i biosen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå