e1nar Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Jeg har Windows XP Home Edition SP2, og når jeg skal skal oppdatere med Windows Update går det ikke. Jeg gjør alt rett (har gjort det tidligere), men så kommer det opp sånn forbanna melding om at det ikke går etter jeg har valgt hvilken oppdaterings måte(1. egendefinert 2. automatisk elns). Jeg har prøvd begge funksjonene. Tviler på at jeg er den eneste som får oppp denne meldingen i verden. Kunne vært kjekt med tips til å løse dette. (Fant ingen annen kategori som passer dette bedre enn "PC-en fungerer ikke, og jeg aner ikke hvorfor") Lenke til kommentar
Curtis Jackson Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 hmm lukter jeg tyveri kopiert... kan være at evt. crack er dårlig og du trenger ny.. elr at den tyverikopierte windowsen er en dårlig kopi... Lenke til kommentar
jh_ Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 men så kommer det opp sånn forbanna melding om at det ikke går Hva står det på meldingen? Lenke til kommentar
e1nar Skrevet 24. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2005 hehe... nei denne versonen er ikke tyvkopiert, den fulgte med pc'n da vi kjøpte den. Det står: [Feilnummer: 0x80248011] Det oppstod en feil i Windows Update, og den forespurte siden kan ikke vises. Følgende ressurser kan hjelpe deg med å løse problemet: Alternativer for selvhjelp: Svarsenter for Windows Update Feilsøking for Windows Update Nyhetsgrupper for Windows Update Alternativer for assistert støtte: Microsoft Online Assisted Support (gratis for problemer med Windows Update) Les mer om hva du kan gjøre for å løse dette problemet på egen hånd. tenker jeg skulle google litt mer på feilnummret... Lenke til kommentar
am3k Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 (endret) (Fant ingen annen kategori som passer dette bedre enn "PC-en fungerer ikke, og jeg aner ikke hvorfor") "Jeg fant jeg fant", sa moderatoren "Hva fant du nå da?", undret brukerne "En kategori for Windows spørsmål" svarte moderatoren Flyttes Endret 24. februar 2005 av am3k Lenke til kommentar
miCro Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 hmm lukter jeg tyveri kopiert... kan være at evt. crack er dårlig og du trenger ny.. elr at den tyverikopierte windowsen er en dårlig kopi... Om du har piratkopiert eller lovlig utgave av XP skal ikke ha noe å si, Microsoft tillater også piratutgaver av XP å få tilgang til sikkerhetsoppdateringer gjennom Windows Update. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå