eberland Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Heisann. Sitter her å prøver å få liv i en HP nc6000 bærbar pc. Eieren har selvfølgelig ikke tatt vare på recovery cden som helt sikkert fulgte med.. Prøver først med antivirus, adware osv... men som en siste utvei tar jeg å reinstallerer hele dritten. Spørsmålet er om det finnes en plass jeg kan laste ned et image av recovery cden? Lenke til kommentar
qwert Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Mange bærbare som bare blir levert med recovery-CDer har et (nesten) komplett sett av windowsfilene liggende i C:\[windir]\I386\ Hvis du kan boote til DOS på annen måte kan man installere fra disse over nettverk, fra en FAT32-partisjon eller fra CD. De kan ofte også, med litt mer pes, brennes ut til en (nesten) komplett 'vanlig' bootbar XP-CD. Lenke til kommentar
cico Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Mange pcer har også et bilde av fabrikkinstillingene på en skjult partisjon på disken. Lenke til kommentar
karasjok Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Mange pcer har også et bilde av fabrikkinstillingene på en skjult partisjon på disken. Riktig, gå inn på kontrollpanel, velg administrative verktøy. Skal være oppført som skjult partisjon, kanskje også FAT32? Lenke til kommentar
TEE Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 Ring 800 62 800 og forklar at du trenger en recovery CD. Lenke til kommentar
eberland Skrevet 24. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2005 (endret) Takker for innspill. Ser ut som om norton tar knekken på det meste, men eier av maskinen (og barna) har en lei tendens til å installere hauger av spill og trykke YES hver gang de får tilbud om noe på www Men når alt går gale for jeg sjekke opp i disse alternativene. PS: bare å komme med flere tips Endret 24. februar 2005 av eberland Lenke til kommentar
Kuppern Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 Jeg har en HP ZE 5244 også den har recovery cd, men den har også en XP cd. Mener lisensnr. ligger i en tekst fil på cd'en. Lenke til kommentar
TEE Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 Jeg har en HP ZE 5244 også den har recovery cd, men den har også en XP cd. Mener lisensnr. ligger i en tekst fil på cd'en. Lisensnr. skal stå på undersiden av laptopen din. Lenke til kommentar
Kuppern Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 Helt riktig. Lisens nr skal stå under. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå