Emco Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Vi har nå skaffet en router, siden vi skulle koble opp 2 Pc'er til internett. Men noen ganger forsvinner internettet helt. Men når jeg kobler Pc'en direkte til Modemet, funker internettet som det skal Internettet kommer også tilbake når jeg tar ut strøm kontakten til routeren, og setter den tilbake igjen Modemet er er av merket Alcatel og heter Speed Touch home, og routeren heter Netgear RP614. Har tele2 2048/256 kb linje Noen som har forslag til hva problemet er?? Lenke til kommentar
hallvis Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 hadde samme problemet. Mitt problem var at min pc hele tiden letet etter ny nettverksadresse. Prøv å still in nettverkmasker, ip-adresser og gateway manuelt.. Funket for meg! Lenke til kommentar
enurweb Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 Jeg har også hatt det problemet bare at internett ser ut til å være oppe å gå ettersom jeg sitter på irc osv mens jeg får problemet at jeg ikke kan surfe. Løses på samme måte som trådstarter at jeg må ta strømmen på router for å deretter plugge strømmen i igjen. Har en Linksys WRT54G router. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå