Pysj Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Motorola med ultrabillig mobil Motorola skal nå produsere en superbillig telefon i et forsøk på å gi mobilbrukere i utviklingsland et tilbud de har råd til å si ja til. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Erren Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 Vel.. Ultrabillig høres ikke så bra ut.. Men det spørs hvor mye motorola klarer å stappe inn i en billigtelefon.. De har jo stappet ganske mye inn i telefoner som ikke koster så mye, så det her kunne jo bli bra Den blir sikkert ganske stilig også, tenker jeg Det kan jo kanskje bli som en ny 7600, som er ganske billig, men også ganske bra Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 (endret) Egentlig ganske billig, men spørs på spesifikasjonene. Får vi ikke vite de? Edit: leif. Endret 24. februar 2005 av Redline_ Lenke til kommentar
Erren Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 Ja, når får vi vite speks.-ene? Det kunne vært nyttig Hvis de bare gir slipp på en 3220 i Motorolaform så blir jo ikke det no stas.. Men Motorola er jo ikke kjent for dårlige mobiler Lenke til kommentar
molna Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 3220 er nok langt mer avansert enn det Motorola skal produsere. Ser for meg en svært simpel mobil med svart/hvitt display og kun basic ringe og SMS-funksjonalitet. (altså hverken WAP eller MMS). Lenke til kommentar
Pysj Skrevet 24. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2005 Jeg antar at spesifikasjonene vil bli offentliggjort samtidig med lanseringen av telefonen, noe som skulle være en gang i andre kvartal av 2005 såvidt jeg husker. Det er nok ikke sikkert at vi vil se så mye til telefonen her til lands, siden den i bunn og grunn er et prosjekt for å hjelpe folk i utviklingsland. Men uansett er det jo spennende Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg