Trond K. Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Er helt nybegynner i C++. Strever fælt med å få tegnet } andre veien (på norsk tastatur). Noen som vet hvordan jeg skal trykke) Lenke til kommentar
saboi Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 (endret) alt-gr 0 hvordan klarte du å få det til nå? og du klarer ikke det på norsk tastatur? eller engelsk eller noe annet? Endret 23. februar 2005 av saboi Lenke til kommentar
Dead_Rabbit Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 (endret) Kansje han søkte etter ascii tabellen? } = Alt Gr + 0 { = Alt Gr + 7 Edit: Endret etter utallige klager :!: Endret 23. februar 2005 av zirener Lenke til kommentar
Trond K. Skrevet 23. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2005 Jeg fortalte bare hvilket tastatur jeg hadde pga at det evt kan være forskjeller. Men det er ikke viktig. Det som er viktig er at jeg nå fant ut hvilken tastekombinsjon det er, har nok bare sett meg "blind" når jeg har sittet og testet programmet. Og som sagt er jeg helt nybegynner. Lenke til kommentar
☀ ❄ Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 { = Alt Gr + 0} = Alt Gr + 7 Nøyaktig helt motsatt, ja fritjof21: Bruker du et spesielt program e.l.? Husker at noen venner av meg satt i et IDE som ikke tillot bruk av { og } på norske tastaturer. Hvis det er tilfellet: Bytt redigeringsprogram Lenke til kommentar
Dead_Rabbit Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 (endret) Hæ? Hva? Jeg har ingen anelse om hva dere snakker om. Endret 23. februar 2005 av zirener Lenke til kommentar
<BøNilzen> Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 (endret) { = Alt Gr + 0} = Alt Gr + 7 Eller omvendt Edit : Var visst en før meg ja Endret 23. februar 2005 av <BøNilzen> Lenke til kommentar
Trond K. Skrevet 23. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2005 Myubi: takk for oppklarende (jeg så det faktisk selv innlegg. Nei, jeg har ikke hatt problemer med det du sa, klarte bare ikke å se hvordan jeg skulle trykke.. Flaut, men noen ganger ser man seg litt "blind" på ting! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå