TanglewoodD Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Heisann, jeg har en mobil, hehe, men det er så dyrt å ringe med den , kan noen si hva som er billigst å ringe med ? Tenkte på noe sånn at jeg betaler for det jeg ringer osv. Takker for alle svar Stian _A Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 For tiden er www.noextras.net og www.mobyson.no billigst. Lenke til kommentar
V!king1 Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 ta en titt på Telepriser for å finne ut hva som passer deg best Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 (endret) Hvis du ringer kjempemye er Netcom.... netcom.... argh, husker ikke hva de abonnementene heter! Det gikk reklame for dem. Glem ringeprisentingene :-p Netcom.....uhmm....hjelp? EDIT: Netcom plenty heter de ja Endret 4. mars 2005 av Vegard_ Lenke til kommentar
pologutt Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Denne posten er vel til de grader feilpostet. Uansett kommer dette an på forbruket ditt. Sjekk telepriser.no eller DinSides mobilkalkulator! Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Flyttes til operatører og tjenester (forhandlerog verksteds-kategorien er for butikker ikkje operatørane) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå