-=HellBound=- Skrevet 25. juni 2002 Del Skrevet 25. juni 2002 hehe....nei det er ikke grett :smile: Den skolen som eg gikk på brukte penger på knuste ruter : En gang i uken var det noen som knuste ruter!! Fikk aldri tak i di som gjorde det...... Mens vi snakker om skolen eg gikk på. Det er ikke lenge siden at en elev slo ned en lærer, som ble kjørt bevisstløs til sykehus :razz: Og det var på denne skolen : Det var så mye kødd på den skolen at du kan ikke tenke deg det !! :smile: <font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: på 2002-06-26 01:18 ]</font> <font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: -=HellBound=- på 2002-06-26 01:24 ]</font> [ Denne Melding var redigert av: -=HellBound=- på 2002-06-26 01:27 ] Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 25. juni 2002 Del Skrevet 25. juni 2002 -=HellBound=- skrev (2002-06-26 01:17): Den skolen som eg gikk på brukte penger på knuste ruter : En gang i uken var det noen som knuste ruter!! Fikk aldri tak i di som gjorde det...... Mens vi snakker om skolen eg gikk på. Det er ikke lenge siden at en elev slo ned en lærer, som ble kjørt bevisstløs til sykehus. Og det var på denne skolen : Det var så mye kødd på den skolen at du kan ikke tenke deg det!! Håper ikke det ødela for deg... Skulle av og til ønske jeg hadde vært lærer på en slik skole... Håper ikke du med alle smilene synes dette var tøft? En haug med drittunger spør du meg... I beste fall... Lenke til kommentar
nekroz Skrevet 26. juni 2002 Del Skrevet 26. juni 2002 Quote: Den 2002-06-25 23:57, GeeZuZz skrev:jeg reagerte på den artikkelen der jeg også.Har til gode å se en lærer som kan med data.De lærerne jeg har sett har kun peiling på hvordan en pc slås på, og hvordan word og Iexplorer fungerer.Data administratoren på den ungdomskolen jeg gikk på før hadde usannsynlig lite greie på PC tror jeg. hun var kvinne og har lært seg data gjennom KURS - og viste stadig tegn på at hun ikke hadde greie....En gang hadde hun kjøpt 10 nye USB optiske muser, og bare puttet de inn i pc'ene. Musen hakket noe helt vilt og var vanskelig å styre, og mange elever klaget og ville heller ha den gamle musen - Da ble hun kjempe sint og begynnte å mase om at nå hadde skolen investert masse penger i nye muser, og så er det takken de får osv... isteden for å installere/sette opp musen... LOL Det er sånne ting jeg prater om. Jeg hadde for eksempel ikke tilgang til nettverket i et helt år! Det var sånne ting som plutselig kunne skje på skolen. Kan hende jeg var en "bad boy" siden satt på internett i friminutta(ikke så veldig ofte selvsagt). Men uansett ble brukernavnet mitt sletta helt uten grunn. Det skjedde med mange andre folk på den skolen og... rare greier. Lenke til kommentar
-=HellBound=- Skrevet 26. juni 2002 Del Skrevet 26. juni 2002 Den 2002-06-26 01:54, trn100 skrev: Quote: -=HellBound=- skrev (2002-06-26 01:17):Den skolen som eg gikk på brukte penger på knuste ruter :En gang i uken var det noen som knuste ruter!!Fikk aldri tak i di som gjorde det......Mens vi snakker om skolen eg gikk på.Det er ikke lenge siden at en elev slo ned en lærer, som ble kjørt bevisstløs til sykehus. Og det var på denne skolen : Det var så mye kødd på den skolen at du kan ikke tenke deg det!!Håper ikke det ødela for deg... Skulle av og til ønske jeg hadde vært lærer på en slik skole... Håper ikke du med alle smilene synes dette var tøft?En haug med drittunger spør du meg... I beste fall... Nei, slike ting sux0r! Da fikk vi aldri noe nytt til PC`ene :sad: Lenke til kommentar
alaruz Skrevet 26. juni 2002 Del Skrevet 26. juni 2002 Den 2002-06-26 12:21, -=HellBound=- skrev: Quote: Den 2002-06-26 01:54, trn100 skrev: Quote: -=HellBound=- skrev (2002-06-26 01:17): Den skolen som eg gikk på brukte penger på knuste ruter : En gang i uken var det noen som knuste ruter!! Fikk aldri tak i di som gjorde det...... Mens vi snakker om skolen eg gikk på. Det er ikke lenge siden at en elev slo ned en lærer, som ble kjørt bevisstløs til sykehus. Og det var på denne skolen : Det var så mye kødd på den skolen at du kan ikke tenke deg det!! Håper ikke det ødela for deg... Skulle av og til ønske jeg hadde vært lærer på en slik skole... Håper ikke du med alle smilene synes dette var tøft? En haug med drittunger spør du meg... I beste fall... Nei, slike ting sux0r! Da fikk vi aldri noe nytt til PC`ene :sad: Hva skole er det du går på da ? - den virka mildt sagt jævlig ! Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 27. juni 2002 Del Skrevet 27. juni 2002 Quote: -=HellBound=- skrev (2002-06-26 12:21):Nei, slike ting sux0r! Da fikk vi aldri noe nytt til PC`ene Det gikk med andre ord utover både deg og sannsynligvis en del andre elever også... Dessverre er ikke din skole den eneste i Norge har med slike tilstander. Tragisk at det er slik, og foreldrene til disse "drittungene" bærer det største ansvaret... De gir blanke f... inntil vidunderbarnet kommer hjem med klagelapp og setter så både himmel og advokater i bevegelse for å bedyre sin egen fremragenhet på området oppdragelse... Lenke til kommentar
-=HellBound=- Skrevet 27. juni 2002 Del Skrevet 27. juni 2002 True,true.... Foreldrene til en av dem kjøper drikke (sprit) til ungene!!! Og sitter og røyker hasj i stua... (bruker stoff) Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 27. juni 2002 Del Skrevet 27. juni 2002 Quote: molukk skrev (2002-06-27 20:09):haha tåpe Hva mener du med det? Lenke til kommentar
hasuwest Skrevet 27. juni 2002 Del Skrevet 27. juni 2002 Quote: -=HellBound=- skrev (2002-06-26 00:19):Hehe....Den skolen eg gikk på hadde ikke penger til å kjøpe nye ting til PC`ene Jaja, jeg begynner i 10 klasse nå og på skolen min har vi fortsatt Intel 486/Pentium maskiner, vi har en PII men den har bare lærere tilgang til :razz:. Lenke til kommentar
-=HellBound=- Skrevet 27. juni 2002 Del Skrevet 27. juni 2002 Det er det samme som dust. you fool = din tåpe Tror eg : Lenke til kommentar
-=HellBound=- Skrevet 27. juni 2002 Del Skrevet 27. juni 2002 Quote: Jaja, jeg begynner i 10 klasse nå og på skolen min har vi fortsatt Intel 486/Pentium maskiner, vi har en PII men den har bare lærere tilgang til :razz:. Hehe, er det ikke typisk da :wink: Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 27. juni 2002 Del Skrevet 27. juni 2002 Quote: -=HellBound=- skrev (2002-06-27 20:27):Det er det samme som dust.you fool = din tåpeTror eg : Det var vel ikke det jeg mente... Skjønte bare ikke hva det ble svart på, Får mer og mer følelsen av dette bare er nok en såkalt "fjortis" tråd, og da spiller det ingen rolle uansett... Fjortis = Barn med manglende tilsyn og behov for oppmerksomhet Tror eg : Lenke til kommentar
-=HellBound=- Skrevet 27. juni 2002 Del Skrevet 27. juni 2002 ahaa... Kan hende det du : Men det er *No Bullshit* Ungene er blitt tatt fra han en gang, men faren sluttet å bruke stoff i noen år. Så han fikk dem tilbake. Etter det eg har hørt har han vist begynt å bruke stoff igjen: Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 27. juni 2002 Del Skrevet 27. juni 2002 Quote: -=HellBound=- skrev (2002-06-27 20:53):ahaa...Kan hende det du :Men det er *No Bullshit*Ungene er blitt tatt fra han en gang, men faren sluttet å bruke stoff i noen år. Så han fikk dem tilbake. Etter det eg har hørt har han vist begynt å bruke stoff igjen: Ok, da har jeg kanskje "driti" meg ut igjen... Er ikke helt grønn på området jeg heller. Kanskje derfor jeg har så mange meninger omkring det... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå