tdipower Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Hei. Vurderer en qtek 9090, men er det tilfelle at den ikke holder minne om hovedbatteriet går tom for strøm? og hva med S100? noen sier den har stateminne og noen sier at den også mister alt om den ligger over lengre tid. Lenke til kommentar
skibum Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Hei Det er backupminne på 9090 og s100, og den skal ligge ganske lenge før dette evt skaper problemer. Må jo likevel huske på at batterier ikke varer evig, så det vil jo komme en dag da det trengs å skiftes. Min forrige pocket pc (HP ipaq 3630) hadde varsel om lavt backupbatteri, og vil da tro at de nye systemene støtter dette også Lenke til kommentar
tdipower Skrevet 24. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2005 Hei Det er backupminne på 9090 og s100, og den skal ligge ganske lenge før dette evt skaper problemer. Må jo likevel huske på at batterier ikke varer evig, så det vil jo komme en dag da det trengs å skiftes. Min forrige pocket pc (HP ipaq 3630) hadde varsel om lavt backupbatteri, og vil da tro at de nye systemene støtter dette også Grunnen til jeg spør er at jeg har hørt forskjellig om dette og min IPAQ 3630 dør iløpe av noen timer uten strøm, og har ikke fått varsel om dårlig backupbatteri. Men det er ikke forskjell på 9090 og S100 da? Da er jo valget klart av de 2. Da var det 9090 eller P910i da -FT Lenke til kommentar
skibum Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 Men det er ikke forskjell på 9090 og S100 da? Jo, det er jo ganske stor forskjell på de to, både med tanke på innmat, pris og størrelse. Operativsystemet er i bunn og grunn det samme, men ellers er det bra med forskjeller. Lenke til kommentar
zand Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 Skal vel godt gjøres å skaffe en telefon/pda i dag som ikke har backupbatteri i dag... Lenke til kommentar
tdipower Skrevet 25. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2005 Men det er ikke forskjell på 9090 og S100 da? Jo, det er jo ganske stor forskjell på de to, både med tanke på innmat, pris og størrelse. Operativsystemet er i bunn og grunn det samme, men ellers er det bra med forskjeller. Joda, vet det er forskjell. Det jeg siktet til var med tanke på batteribackupen. Men da går jeg ut ifra at det er et backupbatteri i 9090ien også da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå